قوانین حمل و نقل فروشگاه اینترنتی ترموزا

به اطلاع می رساند، پیرو تغییر سیاست حمل و نقل، هزینه حمل تمام محصولات برای تهران و شهرستان جداگانه و در کنار محصولات درج شده است.

 

قیمت نصب وان، جکوزی و انواع کابین

متخصصان نصب معمولا بعد از مشاهده و دریافت اطلاعات جامع از نوع وان و جکوزی ، اتاق دوش قیمت پیشنهادی خودشان را اعلام می‌کنند. برای مثال قیمت نصب وان ساده در بهار 1401 از 500.000 تومان شروع می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت قیمت نصب تاسیسات سرویس حمام از جمله وان، جکوزی و انواع اتاق دوش مشخص نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد.

 

ارسال کالا در شهر تهران و کرج

فروشگاه اینترنتی ترموزا ، با داشتن تیم مجرب و حرفه ای ، کالاهای مشتریان تهران و کرج را به بهترین شیوه و در اسرع وقت در اختیار مشتریان گرانقدر خود قرار خواهد داد. لازم به ذکر است طبق تعرفه و قوانین هزینه حمل و همچنین هزینه حمل در طبقات به عهده مشتری عزیز می باشد.

ارسال کالا در شهرستان

ارسال سفارش در شهرستان به دو صورت می باشد. در صورت وجود نمایندگی ترموزا در شهر مورد نظر ، پس از ثبت سفارش از سایت، پشتیبان های فروشگاه اینترنتی ترموزا  طی تماس با مشتری و انجام هماهنگی های لازم سفارش مشتری گرامی را یا از طریق نمایندگی و یا از طریق باربری انجام خواهند داد . ( با توجه به در خواست مشتری )

اگر ارسال از طریق نمایندگی انجام میگردد سفارش ارسال شده تا نمایندگی رایگان خواهد بود. هزینه داخلی حمل و نقل و همچنین هزینه های جابجایی در طبقات به عهده مشتری میباشد .

نکته : نصب در محدوده نمایندگی رایگان می باشد . هزینه نصب در صورت خارج بودن از محدوده نمایندگی به عهده مشتری می باشد.

در صورتیکه مشتری خواهان ارسال سفارش از طریق باربری باشد . هزینه ارسال تا باربری تهران رایگان و همچنین هزینه باربری در مقصد به عهده مشتری می باشد . توجه داشته باشید محل تحویل بار ؛ باربری می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 65605289 -021  تماس حاصل فرمایید.

(ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه 9-13 ، 14-17 و روزهای پنج شنبه 9-14)

در ساعات خارج از تایم اداری با شماره تماس 09362449058 تماس حاصل فرمایید.