رویدادها

حضور برند وان جکوزی ترموزا در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه صنعت ساختمان

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تهران به رسم هرساله در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و برندهای مختلف فعال در حوزه لوازم و تجهیزات ساختمانی، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید همگان قرار دادند. شرکت ارمغان اندیشه ساحل با برند ترموزا به مانند سالهای گذشته، در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور داشت تا محصولات خود را که مطابق با متدهای روز دنیا و مواد اولیه مرغوب تولید می‌شود، به خریداران و علاقه مندان معرفی نماید.

حضور برند وان جکوزی ترموزا در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

یکی از شگفتانه‌های غرفه ترموزا در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، رونمایی از مدل های جدید جکوزی های چند نفره بود. ترموزا  در زمینه تولید وان جکوزی با کیفیت و شیرآلات وان جکوزی فعالیت دارد. نکته‌ای که وان جکوزی ترموزا از محصولات سایر شرکت ها متمایز می‌کند، طراحی‌های لوکس و متفاوت این جکوزی چند نفره است. با این تفاسیر، افرادی که قصد دارند به محیط خانه خود، یک فضای لوکس و جذاب ببخشند، حتما وان جکوزی ترموزا را به خاطر بسپارند.

رو نمایی از محصول جدید وان جکوزی ترموزا در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، برای آشنایی با این محصول جکوزی به تماشای فیلم بپردازید :

نمایشگاه صنعت ساختمان

 

 

صنعت ساختمان یکی از قدیمی ترین صنایع مورد استفاده بشر بوده است. برخی از شاهکارهای تاریخ تمدن به سازه های عظیمی که توسط بشر ساخته شده نظیر اهرام مصر، دیوار چین….بر می گردد.

صنعت ساختمان یکی از مهمترین و پرسودترین صنایع در تمام دنیا شناخته می شود. به ظور کلی ساختمان ها شامل انواع ساختمان های بتنی، ساختمان های فلزی، ساختمان های بنایی،ساختمان های چوبی، ساختمان های گلی، ساختمان های ترکیبی تقسیم می شود. از این رو صنایع دیگری نیز به این نمایشگاه راه یافته که موارد تکمیلی ساختمان را مانند لوازم بهداشتی ساختمان و حمام را مانند وان جکوزی و زیردوشی و ….  تا لوازم سرویس بهداشتی  شیرآلات و … حضور دارند.

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه