مجله ترموزا

استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

کاربرد و استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس مدت‌هاست فراتر از فقط یک حمام کردن معمولی برای بهداشت شخصی است. وان حمام و جکوزی خانگی مکانی برای حس آرامش، دوری از مشغله‌های روزمره و ریلکس کردن و گذراندن دقایقی لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. استفاده وان حمام و جکوزی خانگی یک سرمایه‌گذاری بهداشتی برای منزل شما است که برای سلامتی شما نیز فواید زیادی دارد.

تولیدکنندگان وان و جکوزی در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را برای ارتقا کیفیت محصولات متمرکز کرده‌اند. وان‌های حمام در اندازه و شکل‌های مختلف برای حمام‌ها در ابعاد کوچک و بزرگ و برای هر سلیقه‌ای در دسترس است و هر شخص باتوجه‌به شرایط خود می‌تواند یک محصول مطلوب خریداری کند.

جکوزی خانگی درواقع همان وان است اما با امکانات بیشتر. جکوزی خانگی حداقل دارای امکانات زیر است:

  • بدنه
  • شاسی (چارچوب اصلی) نگهدارنده بدنه جکوزی که باید کاملاً از جنس ضد آب تهیه شده باشد.
  • موتور اصلی (هدایت پرفشار آب از جت‌ها)
  • لوله‌های هدایت‌کننده آب به جت‌ها
  • جت‌های خروج آب جکوزی
  • چاهک خروج آب از ناحیه پایینی جکوزی (زیرآب)
  • شیرآلات

استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

وان و جکوزی تجربه سبک زندگی سالم

خاصیت آرامش‌بخش بودن آب به کاهش استرس‌های روحی و جسمی کمک می‌کند. خواص آب‌درمانی و آرامش‌بخش آب بر کسی پوشیده نیست و همه ما آن را تجربه کرده‌ایم.  استفاده از وان باعث بهبود گردش خون در سطح بدن می‎شود. آب درمانی باعث کاهش روند پیری پوست و درخشش و شفافیت پوست می‌شود و چهره شما را جوان‌تر و با نشاط‌تر می‌کند.

READ  انواع وان جکوزی

به نظر نمی‌رسد که لذت دراز کشیدن در وان و جکوزی روزی برای کسی عادی شود. خصوصا در شرایط فعلی جهان و کرونا که مدت‌هاست افراد امکان استفاده از استخرهای عمومی را نداشته‌اند. بدون شک وقت گذراندن و دراز کشیدن در حمام مزیت‌های بهداشت روان بسیاری دارد. در این مقاله میتوانید مزیت فوق‌العاده جکوزی برای ذهن و بدن را مطالعه کنید اما به جز آن، مزایای جسمی نیز وجود دارد. در حقیقت، علم نشان می‌دهد که وان حمام می‌تواند از فشار خون گرفته تا سیستم ایمنی بدن به نفع شما باشد.

حمام کردن در وان یا جکوزی اکریلیک ترموزا می‌تواند تأثیرات مشابه ورزش بر روی بدن شما داشته باشد.  اشتباه نکنید، به این معنی نیست که جکوزی می‌تواند جایگزین ورزش باشد، فیزیولوژیست‌ها دریافته‌اند که به علت افزایش دمای بدن در حین حمام کردن در وان، می‌تواند تاثیرات مشابه ورزش روی بدن شما بوجود بیاید. در یک مطالعه محدود، محققان دریافته‌اند که یک ساعت حمام کردن می‌تواند تقریبا 140 کالری در فرد بسوزاند (که تقریبا معادل همان تعداد کالری است که طی نیم ساعت پیاده‌روی سوزانده می‌شود). علاوه بر این، غوطه‌وری همه اندام‌ها در گرمای زیاد نیز می‌تواند به تنظیم قند خون کمک کند.

سلامتی بدن با وان و جکوزی

گرما درمانی، مانند دراز کشیدن در وان به مدت 20 دقیقه یا بیشتر، می‌تواند با افزایش و بهبود جریان خون از و به قلب، یکی دیگر از موارد مشترک ورزش، به ایجاد ثبات فشار خون کمک کرده و به سلامت کلی قلب کمک کند. (به طور بالقوه فشار خون و کورتیزول را کاهش می‌دهد، که در نهایت شما را از داخل به آرامش می‌رساند).

READ  همه چیز درباره ی وان حمام

اندام‌های شما نه تنها پس از استحمام احساس درد کمتر و آرامش بیشتری می کنند، بلکه مطالعات نشان می دهد که استحمام به شما کمک می کند خستگی ذهنی کمتری را نیز تجربه کنید. احتمالاً از قبل می‌دانید که ریلکس کردن در وان جکوزی و کاهش استرس را کاهش می دهد. وان جکوزی و کاهش استرس

بالا بردن درجه حرارت بدن با وان حمام و جکوزی می‌تواند توانایی بدن شما را برای مبارزه با عفونت‌ها و ویروس‌ها افزایش دهد و اگر در حال حاضر سرماخورده یا دارای حساسیت هستید، دراز کشیدن در آب گرم می‌تواند به جریان اکسیژن در سیستم تنفسی کمک کند.

استراحت در وان در پایان یک روز سخت برای بهبود کیفیت خواب تاثیر بسیاری خواهد داشت. گرمای آب باعث بالارفتن دمای بدن می‌شود و این موضوع باعث ریلکس شدن عضلات و آرامش بدن خواهد شد.

محصولات وان حمام و جکوزی خانگی ترموزا

ترموزا به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات وان و جکوزی در ایران، مدل‌های متنوع وان‌ و جکوزی را با کیفیت بالا و استاندارد تولید و عرضه کرده است. محصولات وان و جکوزی تولیدی در کنار زیبایی ظاهری دارای بهترین طراحی ارگونومیک هستند و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. محصولات وان، جکوزی و زیردوشی ترموزا را ملاحظه کنید.

تهیه یک وان و جکوزی حمام شخصی همچنین برای ورزشکارانی که روزانه فعالیت ورزشی انجام می‌دهند، بسیار کاربردی است. در طول ورزش و انجام حرکات ورزشی افراد دچار آسیب‌دیدگی و یا گرفتگی عضلات می‌شوند. استراحت در وان پس از فعالیت ورزشی برای تسکین دردهای ماهیچه و عضلانی و دردهای پس از تمرین مؤثر است. فواید سلامتی وان و جکوزی باعث می‌شود شما هم اکنون بخواهید در وان دراز بکشید.

READ  زیردوشی ترموزا
سخن پایانی ترموزا

خریداری یک وان یا جکوزی شخصی برای استفاده در منزل یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که برای کمک به سلامت جسمی و روحی خود می‌توانید انجام دهید. با توجه به مزایای آن برای سلامتی شما، از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ترموزا انواع مدل وان جکوزی را با آپشن و تیپ مختلف مشاهده و راهنمای خرید را مطالعه کنید.

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

سایر محصولات:

وان حمام  | وان جکوزی  | زیردوشی | پانل دوش | دوردوشی
امکانات جکوزی | بهترین برند وان جکوزی | بهترین جکوزی در تهران | جکوزی تک نفره | خرید جکوزی مدرن | راهنمای خرید وان جکوزی | فروش جکوزی توکار  فروش جکوزی  | فروش وان و جکوزی | قیمت جکوزی خانگی | قیمت وان جکوزی | کاتالوگ وان جکوزی  | جکوزی دو نفره

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

  1. رقیه از قم گفت:

    من به روانشناس مراجعه داشتم گفتن از دوش آب سرد استفاده کنم و مدتی هست که استفاده از جکوزی رو امتحان کردم حسش خیلی بهتر از دوش بود و آرامش بهتری بهم انتقال داده شد.
    میخوام بگم حتما حتما حتما استفاده کنید از جکوزی دنیا دو روزه و عمر خیلی کوتاهه…

    1. termoza Support گفت:

      انشالله همیشه سلامت باشید خوشحالیم که با محصولات ترموزا حال بهتری دارین

  2. zoritoler imol گفت:

    I’ve recently started a blog, the information you provide on this site has helped me greatly. Thank you for all of your time & work.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *