مجله ترموزا

راهنمای خرید وان جکوزی

راهنمای خرید وان جکوزی و سونای خانگی

راهنمای خرید وان جکوزی

همه ما لذت خوابیدن در آب گرم، از دریا و برکه و رودخانه گرفته تا استخر و وان های کوچک یک بار تجربه کرده ایم. راهنمای خرید وان جکوزی به شما برای انتخاب بهتر کمک می نماید. برای نسل نسبتا جدیدی از وان که به امکاناتی نظیر پرتاب آب برای ماساژ بدن و مفصل ها مجهزند. حمام هایی که جکوزی دارند، ما را به یاد اتاق های هتل های لوکس و مجلل می اندازند.
جالب است بدانید که امروزه افراد زیادی این وان های هیجان انگیز را به دکوراسیون داخلی منزل خود افزوده اند. جکوزی مجهز به امکانات آب گرم و تجهیزات خروج پرفشار آب و حباب های هوا می باشد. وان خانگی دارای انواع مختلفی از جمله مدل های گرد، مربع، بیضی و یا مستطیل شکل می باشند. وان خانگی برخلاف جکوزی مستقل، کاملا مجهز هستند.
لازم به ذکر است بیشتر جکوزی ها، دارای پمپ آب، یک سیستم گرمایشی یا یک سیستم تامین حباب هوا هستند.

خرید وان جکوزی

جهت انتخاب و خرید وان حمام باید ابعاد نهایی آن را دقیقا بررسی فرمائید و از امکان نصب آن در داخل سرویس حمام خود مطمئن گردید. همچنین در هنگام نصب به موضوع مهم آب بندی کامل لوله، اتصالات و فیتینگ ها در زمان نصب و اجرا در زیر وان جکوزی خود توجه کنید.

قبل از نصب نهایی هر کدام از این سیستم یا وان، از وجود هرگونه نشتی یا احتمال خرابی تجهیزات پرتاب آب در آن ها، آگاه شوید.
مدل های متنوع انواع وان جکوزی در صفحه هریک از این محصولات در سایت ترموزا جهت بررسی شما عزیزان و انجام انتخاب مورد نظر قابل مشاهده است.

READ  12 مزیت فوق‌العاده جکوزی برای ذهن و بدن

قیمت وان جکوزی

قیمت وان و جکوزی بستگی به فاکتورهایی مانند ابعاد، جنس، نوع شاسی، شیرآلات، نوع تیپ (آپشن های مختلف که براساس تیپ جکوزی) متغییر است. همچنین برای جکوزی امکانات ماساژور، سیستم صوتی و روشنایی و غیره متفاوت می باشد. با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را از میان ده ها مدل در سایت مجموعه تخصصی ترموزا، انتخاب و خرید نمایید.
لازم به ذکر قیمت وان ارائه شده سایت مجموعه ترموزا به روز بوده و تخفیف‌ مورد نظر مصرف کننده در این قیمت‌ها لحاظ گردیده. به‌طوری که این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت ترموزا می‌باشد.

شاسی جکوزی 

جکوزی دارای شاسی در محل نصب قرار میگیرند. شاسی یک فریم تهیه شده از استیل (صد در صد ضد آب) و جایگاه اصلی قرار گرفتن بدنه جکوزی روی آن می باشد.

عدم نیاز به تخریب و یا ساخت و ساز خاص

انواع جکوزی های که در داخل سرویس نصب و اجرا می شوند عموماً مناسب ویلاها و یا منازل طبقه همکف می باشند. با تهیه یک جکوزی شما دیگر نیازی به کندن فضای حمام جهت هر گونه تغییر اساسی در فضای حمام نخواهید داشت. زیرا شما توسط دو شلنگ یک و نیم متری با روکش فلزی اب سردو گرم مورد نیاز را به جکوزی وارد و برق را نیز درست به مانند یک ماشین لباسشویی به محصول خود متصل خواهید کرد.
جکوزی به راحتی جا به جا می شود. تمام اجزاء زیرین آن نیز با باز کردن یک پانل بغل به راحتی قابل سرویس و یا تعمیرات احتمالی مورد نیاز است.

READ  خرید و قیمت وان جکوزی چند نفره
امنیت بیشتر

از نظر امنیت در تولید محصولات جکوزی، استفاده از امکاناتی که به محافظ جان معروفند مهم می باشد. در زمان استفاده از جکوزی به محض اتصال مثبت (فاز) به محیط حمام، برق قطع و امنیت شما تامین خواهد شد.

اطمینان بیشتر از اسمبل در کارخانه

محصولات جکوزی تماماً به صورت پکیج کامل در کارخانه، زیر نظر کارشناسان فنی نصب می شود. پس از تست واحد کنترل کیفی به شما تحویل میگردد. این خدمات احتمال وقوع خطا در زمان ساخت و حتی نصب و بهره برداری را به حداقل می رساند.
بیاد داشته باشیم که در صورت وقوع هر مشکلی در جکوزی به راحتی به موتور، لوله ها و نازل های آن دسترسی دارد.

 

banner insta

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “راهنمای خرید وان جکوزی

  1. zoritoler imol گفت:

    Good day I am so excited I found your web site, I really found you by accident, while I was browsing on Google for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say cheers for a marvelous post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the excellent job.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *