دسته‌بندی نشده

آب درمانی وان آب گرم چیست؟

وان های آب گرم برای پیاده سازی آب درمانی در برنامه روزانه شما عالی هستند. آب درمانی نوعی درمان است که در کلینیک های سراسر جهان برای کمک به کمک به انواع بیماری ها استفاده می شود. آب درمانی به سادگی به معنای آب درمانی است. با این حال، آب درمانی اغلب از آب گرم به جای آب سرد استفاده می کند.

آب درمانی چه کمکی می کند؟

مطالعات نشان داده اند که خیساندن منظم در آب گرم می تواند به مبارزه با بسیاری از بیماری ها کمک کند. دو مورد از بیماری های اصلی که افراد در حین انجام آب درمانی به دنبال درمان آن هستند، آرتریت و سردرد تنشی است. آب گرم به افرادی که از درد آرتریت و سردرد تنشی رنج می برند کمک می کند تا آرام شوند. با این روش درمان همچنین می تواند علائم این دو بیماری را به شدت کاهش دهد.

در حالی که یک خیساندن کوتاه ممکن است شما را به طور کامل از درد آرتریت یا درد سردرد تسکین ندهد، استفاده مکرر از آب این کار را انجام می دهد. برای انجام صحیح آب درمانی، فرد معمولاً باید چندین بار در هفته حداقل 20 دقیقه در وان آب گرم خود غوطه ور شود . انجام این کار باعث می شود که عضله به دلیل استرس یا خستگی کمتر تنش و ملتهب شود. اینها عوامل اصلی سردرد تنشی هستند.

همچنین ثابت شده است که آب گرم به گردش خون کمک می کند، که به تسکین درد در افرادی که از آرتریت رنج می برند کمک می کند. علاوه بر این، نشستن در آب به رفع تنش از مفاصل کمک می کند. شناوری آب به کاهش فشار کمک می کند و باعث می شود ماهیچه ها حتی بیشتر شل شوند. بسیاری از مدل‌های جکوزی مجهز به جت‌های آبی هستند که به آرامی جریان آب را به شانه، گردن و پشت فشار می‌دهند و به کاهش تنش بیشتر کمک می‌کنند.

READ  درمان دردهای عضلانی با جکوزی

آیا سبک زندگی شلوغ خاصی دارید؟ برای دریافت ایده هایی که به شما کمک می کند آب درمانی را در برنامه هفتگی خود قرار دهید، به این وبلاگ نگاهی بیندازید .

آب درمانی
سایر درمان های مفید وان آب گرم

وان آب گرم می تواند به شما کمک کند در انواع دیگر تکنیک های درمانی شفا نیز شرکت کنید. اولین مورد کروموتراپی نام دارد. همچنین به عنوان نور یا رنگ درمانی شناخته می شود، کروموتراپی از نور و رنگ برای مزایای درمانی استفاده می کند. ممکن است عجیب به نظر برسد، با این حال، از کروموتراپی می توان برای آرامش ذهن و بدن استفاده کرد. می توانید کروموتراپی را به عنوان یک تکنیک مدیتیشن ببینید. بسیاری از مدل‌های جکوزی شامل چراغ‌های چرخشی هستند که می‌توان در حین خیس شدن روی آن‌ها تمرکز کرد تا بعد از یک روز کاری طولانی، سر خود را پاک کنید. بسیاری از افراد با استفاده از کروموتراپی نتایج شگفت انگیزی را تجربه کرده اند!

از رایحه درمانی می توان برای کمک به آرامش بیشتر افراد استفاده کرد. شاید قبلاً در مورد رایحه درمانی شنیده باشید. هنگامی که همراه با آب درمانی استفاده می شود، مزایای بیشتری دارد. رایحه های آروماتراپی مناسب اسپا را می توان به آب وان آب گرم اضافه کرد. این عطرها می توانند به بهبود سلامت و خلق و خوی شما از طرق مختلف کمک کنند، از کاهش استرس و کاهش تنش عضلانی گرفته تا الگوهای خواب بهتر و موارد دیگر.

 

جکوزی وان آب گرم ترموزا

آیا شما علاقه مند به احساس اثرات آب درمانی هستید؟ جکوزی ترموزا می تواند به شما در انتخاب یک جکوزی در فضای باز یا داخلی کمک کند که متناسب با نیاز شما باشد. ما تعدادی از بهترین جکوزی های موجود در بازار را داریم که در آب درمانی و کروموتراپی به شما کمک می کنند . اگر مایلید در مورد جکوزی بیشتر بدانید، لطفاً به مجله ترموزا سر بزنید . در آنجا اطلاعاتی در مورد جکوزی خواهید یافت تا تصمیم خود را برای خرید یک جکوزی مطلع کنید!

READ  هیدروتراپی یا درمان آب درمانی

 

banner insta

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه