مجله ترموزا

خرید آنلاین جکوزی

خرید آنلاین جکوزی

خرید آنلاین جکوزی

در این مقاله قصد داریم درباره خرید آنلاین جکوزی صحبت کنیم. جکوزی یک حوضچه کوچک برای استراحت و رفع خستگی است که فواید زیادی دارد. این حوضچه‌ها معمولا در استخر‌ها وجود دارند و برخی خانه‌های لوکس نیز از آن بهره‌مند هستند.

افراد زیادی ممکن است دوست داشته باشند از چنین امکانی در خانه خود بهره‌مند شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله همراه ما باشید تا درباره جکوزی بیشتر صحبت کنیم و اطلاعاتی درباره خرید آن به شما بدهیم. در پایان مقاله نیز بهترین راه برای خرید جکوزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

وان جکوزی ترموزا

جکوزی چیست؟

جکوزی از جمله نام‌هایی است که از برند خود به ارث رسیده و هنوز هم همه آن را به نام برندش می‌شناسند. Jacuzzi یک شرکت آمریکایی است که وان حمام گردابی تولید می‌کند. حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان در واقع همان جکوزی است که در ایران همه آن را با نام برند اولیه‌اش می‌شناسند.

این فضا یک حوضچه دوربسته معمولا کوچک است که آب موجود در آن توسط پمپ‌هایی با فشار قوی خارج می‌شوند تا عضلات بدن ماساژ داده شوند. جکوزی یک وسیله عالی برای ماساژ آبی و رفع خستگی است. جکوزی‌ها براساس ظرفیت‌شان به‌دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. البته امکانات دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند باعث شود جکوزی‌ها به شیوه‌های مختلفی دسته‌بندی شوند.

جکوزی برای بدن ما چه فوایدی دارد؟

حتما تا حالا برای شما پیش آمده که پس از یک روز کاری سخت به حمام بروید و با یک دوش آب گرم خستگی خود را از بین ببرید. خرید آنلاین جکوزی و نصب آن در خانه دقیقا همین نتیجه را برای شما با شدت بیشتری به ارمغان خواهد آورد.

READ  همه چیز درباره ی وان حمام

جکوزی می‌تواند درد‌های استخوانی و غضروفی شما را کاهش دهد. در آب گرم جکوزی عضلات منبسط می‌شوند و آرامش پیدا می‌کنند. جکوزی بر روی بدن ما تاثیر مثبت زیادی خواهد گذاشت. خستگی شما با استفاده از جکوزی کاملا از بین می‌رود. جکوزی می‌تواند درد کمر شما تسکین دهد و اتساع عروق شما را از بین ببرد. استفاده از جکوزی حتی می‌تواند کیفیت خواب شما را نیز بیشتر کند.

جکوزی می‌تواند مضر هم باشد؟

جکوزی به‌خودی‌خود مضر نیست و مشکلی ندارد اما باید به یک سری نکات توجه کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. اگر قصد خرید جکوزی دارید باید این موارد را بدانید. استفاده از برخی قرص‌های خواب‌آور در جکوزی باعث ایجاد عوارض می‌شود و بهتر است از این موضوع اجتناب کنید.

کودکان نباید برای طولانی‌مدت از جکوزی استفاده کنند و همواره باید شخصی به آنها توجه کند تا مشکلی برای‌شان به‌وجود نیاید. جکوزی شما باید برای عملکرد درست تهویه خوبی داشته باشد و از وسایل الکترونیکی و برق دور باشد. اگر این موارد را رعایت کنید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

سونا با جکوزی چه فرقی می‌کند؟

یکی از مواردی که اکثر مردم پیش از خرید آنلاین جکوزی برای‌شان سوال می‌شود تفاوت بین سونا و جکوزی است. سونا اتاق کوچکی است که درواقع یک حمام بخار گرم است. اگر اتاق خشک باشد و تنها حرارت آن به شما برسد به آن سونای خشک گفته می‌شود.

اما اگر بخار داشته باشد به آن سونای بخار می‌گویند. جکوزی عملکرد کاملا متفاوتی دارد. جکوزی یک وان بزرگ آب داغ است که منافذ آن آب را با فشار بالا برای ماساژ به بیرون می‌فرستند. در سونا اگر گرما و حرارت به‌شکل بخار استفاده می‌شود اما در جکوزی ما با آب گرم مستقیم روبه‌رو هستیم.

READ  کابین دوش

جکوزی می‌تواند چه امکاناتی داشته باشد؟

اگر قصد خرید آنلاین جکوزی دارید باید بدانید که یک جکوزی می‌تواند برای شما چه امکاناتی را به‌همراه داشته باشد. جکوزی‌ها از انواع ساده خود شروع می‌شوند که امکانات پایه‌ای دارند. در مدل‌های حرفه‌ای با امکانات پیشرفته‌ای روبه‌رو هستیم که تجربه شما در استفاده از این حوضچه آب داغ را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

برای مثال سنسور‌ها و فیوز‌های خاصی تعبیه شده تا عملکرد دستگاه ساده‌تر و مطمئن‌تر باشد. امکانات حرفه‌ای‌تری مثل ماساژور کف، نمایشگر‌های دیجیتالی و لمسی، رادیو، بلوتوث، بلندگو، وای‌فای، ریموت کنترل ضد آب، موتور‌های حباب‌ساز و چراغ‌های LED نیز در مدل‌های خاصی هستند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک از آنها را تهیه کنید.

قیمت جکوزی چقدر است؟

جکوزی نیز از جمله محصولاتی است که قیمت مشخص و دقیقی نمی‌توان برای آن تعیین کرد. بسته به این‌که شما به چه امکاناتی نیاز دارید قیمت جکوزی متفاوت است. هرچقدر که امکانات بیشتر و حرفه‌ای‌تری نیاز داشته باشید قیمت نهایی محصول شما بیشتر خواهد شد.

البته فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید نیز در این موضوع موثر است. سعی کنید از فروشگاه معتبری خرید کنید تا همواره محصولات باکیفیت با بهترین قیمت به دست شما برسد. اگر درباره این موضوع نیز به کمک نیاز دارید، در ادامه مقاله مطالبی را به شما خواهیم گفت تا خریدی ساده‌تر داشته باشید.

 

بهترین فروشگاه برای خرید آنلاین جکوزی کجاست؟

فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند اما یکی از بهترین‌های آنها جکوزی ترموزا است. برند ترموزا برندی است که سطح کیفی بالایی دارد و محصولات آن همواره جزء محصولات پرفروش بازار بوده است.

READ  اهمیت جکوزی خانگی برای پوست

خدمات ترموزا مختص به خرید آنلاین جکوزی و محصولات آن طیف وسیعی از محصولات حمام را شامل می‌شود. معروف‌ترین مدل جکوزی، جکوزی‌های 3 گوشی است که فرم مثلث شکلی دارند. قیمت آنها نیز بسته به امکانات‌شان متفاوت است. اگر قصد دارید این محصولات را با دقت بیشتری ببینید، پیشنهاد ما این است که به وبسایت ترموزا مراجعه نمایید.

جمع‌بندی

خرید آنلاین جکوزی ممکن است تصمیمی باشد که بسیاری از افراد به آن فکر می‌کنند. جکوزی یکی از امکانات مفید و جذاب خانه‌های لوکس است و بسیاری دوست دارند در خانه خود از این امکان بهره‌مند شوند. جکوزی دارای فواید زیادی است که در متن مقاله به این موارد اشاره کردیم.

درصورتی‌که نکات ایمنی را رعایت کنید جکوزی برای شما هیچ ضرری نخواهد داشت. جکوزی‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و امکانات متنوعی هم دارند. شما می‌توانید بسته به نیاز هر یک از این امکانات را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. اگر قصد خرید جکوزی دارید وبسایت ترموزا در خدمت شماست. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه