مجله ترموزا

خرید جکوزی در تهران

خرید جکوزی مدرن

خرید جکوزی در تهران

قیمت جکوزی در ایران بسیار متفاوت است، برای خرید جکوزی در تهران گاهی اختلاف تا 20 درصد بالا پایینی دارد، حالا علت اینکه قیمت با هم متفاوت است گاهی به خاطر دلال هایی هست که به عنوان واسط از تولید کننده خریداری کرده و آن را به دست عموم می رسانند.

 قیمت جکوزی ترموزا 

گاهی مبلغ جکوزی برای ما بالاتر از مشابه آن در بازار است، مهم ترین علت اختلاف قیمت جکوزی استفاده از جت استاندارد و ورق اکریلیک با کیفیت و با ضمانت آن است، ما به عنوان یکی از تولید کننده جکوزی در تهران مشغول فعالیت است می توانیم تضمین کیفیت وان و ورق اکریلیک را به شما بدهیم چون از کیفیت متریال استفاده شده آن اطمینان داریم.

خرید جکوزی در کرج و خرید جکوزی در تهران به صورت پرداخت درب منزل!

جنس جکوزی، رنگ بدنه، دقت و تمیز بود کار هم تعیین کننده قیمت جکوزی پنل و شاسی دار می باشد. حال شما با جستجو در وب سایت جکوزی ترموزا، نمونه کارهای ساخته شده در تولیدی با کیفیت را مشاهده کرده، و در صورت پسند کردن به صورت حضوری آنها را مشاهده کرده و یا به صورت غیر حضوری خریدتان را انجام دهید. توجه داشته باشید تمام محصولات ترموزا دارای گارانتی معتبر و شما پس از تحویل جنس در صورت مشکل دار بودن (البته در نظر داشته باشید تمام محصولات مورد تایید واحد کنترل کیفیت و هیچگونه مشکلی نخواهد داشت) آن را مرجوع کنید.

قیمت جکوزی

طبیعتا مناسب بودن قیمت جکوزی نکته قابل توجهی است! خوشبختانه علاوه بر استفاده از بهترین تجهیزات و مواد اولیه در ساخت و تولید توانسته ایم در ارائه خدمات و قیمت جکوزی به شما مشتریان عزیز با توجه به نظرات و حمایت همیشگی تان بهترین عملکرد را داشته باشیم. لازم به ذکر است در صورت تمایل خرید جکوزی در تهران مدل مختلف میبایست از میزان متراژ محیط، کیفیت جکوزی به علت موثر بودن در دکوراسیون سرویس حمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید. تا بهترین تصمیم را جهت انتخاب محصول مورد نظر داشته باشید. جهت کسب راهنمایی بیشتر با بخش تماس با ما در ارتباط باشید و در خصوص نحوه خرید  و قیمت جکوزی یا مشاوره لازم و یا کسب نمایندگی اطلاعات لازم را به دست آورید.

قطعا امروزه صرف این میزان هزینه برای جکوزی آنقدر ارزش دارد که بتوانیم در خانه با متراژهای متفاوت و اکثرا محیط های کوچکتر بیشترین استفاده را از فضای لازم به خصوص در سرویس حمام ببریم. بنابراین جکوزی بهترین وسیله برای حمام کردن، حوله و آرامش و صرفه جویی در مصرف آب مصرفی و…، همچنین سبک نوین استفاده از انواع امکانات جکوزی در سرویس مشترک حمام و دستشویی باعث جداسازی محیط سرویس بهداشتی از حمام مشترک و همچنین حفظ پاکیزگی و نظافت لازم برای ملزومات شخصی در این محیط باشد.

جکوزی مناسب

شما عزیزان میتوانید از طریق همین وب سایت محصولات موجود برند ترموزا را مشاهده نمایید و یا در صورت نیاز جهت بازدید حضوری از نمایندگی موجود در سراسر کشور و یا ارتباط مستقیم با بخش فروش کارخانه ترموزا جهت خرید انواع جکوزی مناسب به صورت تک یا عمده اقدام فرمایید. همچنین لازم به ذکر است 2 شاخصه مهم زیبایی محیط حمام و کیفیت جکوزی در سرویس بهداشتی و حمام علل اصلی استفاده از این محصول در منازل و ادارات و… که در متراژهای کوچک هم بهترین بازدهی را برای شما حاصل نماید.

همچنین شایان ذکر است در صورت نیاز به طراحی مدل خاص جکوزی مناسب و مدرن به راحتی با شماره موجود در وب سایت تماس برقرار کرده و طرح مد نظر خود و همچنین ابعاد لازم را جهت تولید ارائه نمایید تا سبک مورد نظرتان طراحی و تولید گردد.

READ  مزایای آب درمانی با جکوزی

همچنین میتوانید با ورود به بخش نمایندگی از لیست شعب ترموزا نیز در سراسر کشور جهت مراجعه حضوری و ارتباط مستقیم استفاده نمایید.

امروزه جکوزی اکریلیک به یکی از ملزومات در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مدرن تبدیل شده است. اگر چه وجود جکوزی یا زیردوشی در سرویس بهداشتی چهره ی دیگری به دکوراسیون آن دهد اما مطمئنا انتخاب نوع، مدل و رنگ کابین دوش ضد آب در زیبایی و توازن دکوراسیون حمام دخیل.

در این مقاله سعی داریم با راهنمایی در انتخاب جکوزی  مناسب به شما کمک کنیم تا مناسب ترین جکوزی را برای منزلتان انتخاب کنید.

وان جکوزی خانگی

وان جکوزی خانگی به دلیل زیبایی و امکان ایجاد فضای بیشتر نسبت به مدل وان حمام خانگی در دکوراسیون امروز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. فضای وان جکوزی با داشتن یک اتاق دوش می تواند جای مناسبی برای حمام و آرامش شماست.

جکوزی خانگی در دو نوع با کابین دوش و بدون کابین دوش قابل سفارش بوده. انتخاب اینکه نوع کابین دوش بهتر است یا بدون کابین بیشتر سلیقه ای است اما اگر سرویس بهداشتی منزلتان کوچک است، انتخاب اتاق دوش مناسب تر باشد چرا که امکان پاشیدن آب در فضای حمام وجود دارد و فضای کمتری توسط جکوزی اشغال می شود.

البته وان جکوزی خانگی به دلیل داشتن شاسی مقاوم می تواند وزن بیشتری تحمل کند و در نتیجه دست شما در انتخاب کابین دوش و اتاق دوش شیشه ا ی بازتر است.

 

 

بهترین جکوزی خانگی

در میان جکوزی مختلف، جکوزی ترموزا محبوبیت بالایی دارد و یکی از بهترین جکوزی خانگی است که در چند سال اخیر توانسته است مشتریان زیادی به خود جلب کند. این محصول در انواع و مدل مختلف متناسب با هر نوع حمام خانه ای طراحی و تولید شده است. اما افراد به دنبال محصولی هستند که طول عمر بالایی داشته باشد در برابر استفاده و وزن افراد، مقاوم باشد. صاحبان منازل به دنبال بهترین جکوزی خانگی هستند که بتوانند تا سالیان سال از آن استفاده کنند. بدون اینکه آسیب ببیند.

اگر به دنبال خرید بهترین جکوزی خانگی هستید و در انتخاب خود دچار سردرگمی شده اید با ما همراه باشید تا با ویژگی، بهترین جکوزی خانگی بیشتر آشنا شوید.

جکوزی حمام

جکوزی حمام به دو صورت نصب ‌می‌شوند. برخی از آنها دارای پانل و شاسی مقاومی هستند و بر روی پنل قرار ‌می‌گیرند، به این دسته، جکوزی شاسی دار گفته، برخی دیگر بدون پنل و شاسی بوده و نصب ‌می‌شوند. این دسته از جکوزی حمام را مقااوم تر ‌می‌نامند. جکوزی حمام با استفاده از مواد اکریلیک و در طرح و رنگ‌های متنوع ساخته ‌می‌شود.

جکوزی حمام بر روی زمین قرار گرفته به همین دلیل دیگر نگران تجمع آلودگی یا به اصطلاح جرم گرفتن کاشی یا سرامیک کف سرویس حمام نخواهید بود. در ضمن به راحتی ‌کف زمین را شستشو دهید بدون آنکه ذره ای آب به زیر جکوزی حمام نفوذ کند. همانطور که گفتیم جکوزی حمام یکی از المان‌های زیبایی سرویس بهداشتی و حمام  محسوب ‌می‌شود. خوشبختانه جکوزی حمام در سبک‌های مختلف تولید ‌می‌شود. شما ‌بدون هیچ گونه محدودیتی، با توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود بهترین جکوزی حمام را انتخاب کنید.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ضد آب از دیگر مزایای جکوزی حمام می‌باشد. با وجود جکوزی حمام، دیگر خبری از به هم ریختگی آب کف حمام، نخواهد بود. جکوزی حمام، نظم و آراستگی را برای محیط سرویس بهداشتی و حمام شما به ارمغان ‌می‌آورند.

وان جکوزی حمام نوعی اکریلیک است که از ورق مقاوم از ترکیبات پلیمر در پتروشیمی به دست می آید. ورق اکریلیک کاربرد بسیاری دارد که یکی از مهم ترین کاربردهای آن استفاده در صنعت جکوزی است. وان جکوزی با توجه به جنس آنان که بر پایه اکریلیک است از رشد و نمو قارچ و باکتری جلوگیری می نمایند.

READ  وان عاشقانه

جکوزی کابین دار

جکوزی کابین دار  همانطور که از نامش پیداست، به آن دسته از جکوزی گفته که دارای کابین بوده و بر روی جکوزی در حمام قرار می گیرند. در حالی که کابین جکوزی فاصله مشخصی از محیط برای پاشیدن آب ایجاد و به جکوزی متصله . این دو نوع جکوزی تفاوت با همدیگر دارند.

شرایط، دکوراسیون و ابعاد محیط سرویس بهداشتی و حمام تأثیر زیادی در انتخاب مدل جکوزی کابین دار  و بدون جکوزی دارد. همچنین آشنایی با ویژگی انواع مختلف به شما در تصمیم گیری صحیح و انتخاب بهترین جکوزی کابین دار کمک می کند.

مدل جکوزی کابین دار جهت استفاده از فضای کمتر نسبت به فضای سرویس حمام انتخاب متفاوتی بوده. اما اگر فضای کوچکی دارید طبیعتا مدل کابین جکوزی به نسبت فضای کمتر میتواند انتخاب مناسب تری باشد.

مزایای جکوزی خانگی

مزایای جکوزی خانگی

یکی از بهترین مزایای جکوزی خانگی مقاومت آن در برابر رطوبت است. برای همین یکی از بهترین گزینه برای استفاده در جکوزی خانگی است چرا که جکوزی در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد و این مکان مستعد رطوبت بسیار هستند.

مزایای جکوزی خانگی با هزینه اندک نصب و طراحی ظاهری جذاب خود را با عمر بسیار بیشتر از سایر جکوزی حفظ می کند.

برتری وان جکوزی ترموزا

جکوزی ترموزا از یک سری ویژگی برخوردار است که باعث شده است بسیاری از افراد برای منازل خود این محصول را انتخاب کنند. برترین ویژگی جکوزی ترموزا عبارتند از:

ماندگاری بالا : جکوزی اکریلیک ترموزا نسبت به سایر جکوزی ماندگاری بسیار بالاتری دارد. بعد از مدت کیفیت خود را از دست نمی دهد. اکریلیک جزو مواد تجزیه ناپذیر به حساب می آید.
ضد آب : یکی از بهترین مزایای جکوزی ترموزا ضد آب بودن آن است. آب از جداره ای آن نفوذ نمی کند و رطوبت در آن هیچ اثری نخواهد گذاشت.
نصب آسان با هزینه ی اندک : وان جکوزی ترموزا بسیار راحت نصب و هزینه نصب آن از سایر وان پایین تر است. البته این به دلیل بی کیفیت تر بودن آن نیست بلکه به این دلیل است که طراحی آن بدون پیچیدگی بسیار است.
مدل های مختلف و متنوع : جکوزی ترموزا مدل مختلفی دارد و اگر قصد خرید جکوزی در تهران داشته باشید این انتخاب برایتان محدودیت به وجود نخواهد برد.
تمیز شدن راحت: جکوزی ترموزا برای تمیز شدن نیاز به هیچ پاک کننده ای ندارد. در صورتی که لک و یا جرم گرفته باشد، به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز کنید و سپس آن را خشک کنید.
هم‌خوانی با انواع دکوراسیون: جکوزی ترموزا را به راحتی برای سبک مختلف دکوراسیون منازل ست کنید. این محصول قابلیت این را دارد که بتواند با تمامی نماهای سنتی و مدرن همخوانی داشته باشد.

خصوصیات جکوزی ترموزا

در انتخاب جنس و خصوصیات جکوزی ترموزا گزینه مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین گزینه بعد از وان جکوزی باشد.

اما چرا وان از جکوزی بهتر است؟ این برتری بستگی به نوع نگاهمان بهوان جکوزی دارد.

اگر به دنبال خرید وان جکوزی با قیمت ارزان و مناسب هستید، ترموزا انتخاب خوبیه که در برابر رطوبت سرویس بهداشتی و حمام مقاوم باشد. به زودی مشاهده خواهید کرد که چوب ترمووود با گذشت زمان باد ندارد و زیبایی و کیفیت خود را از دست نداده و مجبور به تعویض جکوزی نخواهید بود.

جنس ترمووود به دلیل ضدآب بودن گزینه بهتری، چرا که سرویس بهداشتی و حمام جزو مستعدترین مکان در معرض رطوبت هستند.

ساختار ترموود از ام دی اف عمر و ماندگاری بیشتری دارد و در برابر مواد شوینده ای که برای شستشوی سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد مقاومت زیادی دارد.

READ  وان جکوزی توکار آپارتمانی

ترموود نوع خاصی از چوب که بدلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به چوبهای دیگر دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است.

برای خرید معمولا گرایش خریدار به سمت وان جکوزی و جنس درجه ۱ می باشد. نوع براق در محیطی که از سنگ براق استفاده شده است، جکوزی ترموزا جلوه زیباتری داشته باشد.
از جکوزی در محیط نمور، با رطوبت بالا و یا حتی در مقابل تماس مستقیم با آب استفاده نمود. لذا هیچ گونه نگرانی بابت پوسیدگی نداشته باشید.

خرید جکوزی مدرن

ابعاد جکوزی برای آسایش و راحتی افراد خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است. اما علاوه بر توجه به استاندارد آن باید به این نکات نیز توجه داشته باشید. به جنس جکوزی توجه کنید. محصولی خریداری کنید که جنس مقاوم و مستحکمی داشته تا سالیان سال بدون اینکه آسیبی ببیند بتوانید از آن استفاده کنید.

برای انتخاب جکوزی به سطح آن دقت کنید. محصولی انتخاب کنید که سطحی صاف و صیقلی داشته و هیچ گونه برآمدگی نداشته. بهترین جنس، ترموودد است که عمر بالایی دارد و در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است. به ظاهرمحصول نیز باید توجه داشته باشید و محصولی انتخاب کنید که با کاشی و سرامیک‌ها و همچنین اجزای دیگر همخوانی داشته باشد.

خرید جکوزی مدرن

کارخانه جکوزی ترموزا

کارخانه جکوزی ترموزا سالانه مدل متعدد جکوزی مدرن در طرح لاکچری، مدرن و شیک را تولید و ارائه می دهد. همچنین در هر مدل شاهد تنوع جکوزی و وان و زیردوشی می باشیم.

شما عزیزان میتوانید محصولات برند ترموزا  را به صورت مستقیم از درب کارخانه سفارش عمده جکوزی و یا سفارشات تکجکوزی تهیه نمایید. آدرس کارخانه در سایت درج گردیده است. همچنین در صورت دارا بودن شرایط میتوانید صاحب نمایندگی برند ترموزا در شهرهای بدون نماینده نیز باشید.

باعث افتخار است که میزبان شما عزیزان هستیم در مجموعه بزرگ ترموزا، تولید کننده مطرح کشوری و دارای شعبه در سراسر کشور در زمینه خرید جکوزی اکریلیک در طرح و مدل مختلف. شایان ذکر است جکوزی، تبدیل به یکی از اساسی ترین نیازهای سرویس حمام در مدل و متراژ مختلف منازل گردیده است. در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت نمایندگی جکوزی ترموزا و یا لیست شعب و قیمت میتوانید با شماره تلفن 09362449058 در تماس باشید.

 

کلام پایانی

در این مطلب درباره مزایا و معایب جکوزی صحبت کردیم. آنچه که باید بدانید این است که مزایای این محصول نسبت به معایب آن به قدری زیاد است که می توان از معایب آن صرف نظر کرد. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید یک انتخاب مناسب، مستحکم، زیبا، مقرون به صرفه و متناسب با بودجه خود تجربه کنید.

تنوع این محصولات به قدری هست که بتوان محصول مورد نظر را در بازار پیدا کرد اما اگر قصد دارید محصول مورد نظر خود را سفارشی سازی کنید. از فروشگاه ترموزا خرید و فروش جکوزی سفارش دهید.

متناسب با قد و انتظاراتتان از جکوزی ابعاد آن را اندازه گیری کرده و سفارش دهید.

نکاتی در هنگام اندازه گیری جکوزی به شما کمک کند:

عرض استاندارد جکوزی با قابلیت محصولات مختلف در فروشگاه موجود است.
طول مناسب جکوزی ترموزا است.
ارتفاع معمول جکوزی ترموزا مناسب است.
در هنگام خرید وان جکوزی مدرن به معتبر بودن فروشگاه دقت کنید تا خرید جکوزی در تهران که سفارش می دهید از بهترین متریال تهیه باشد.

ارسال جکوزی به تمام نقاط ایران رایگان

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ترموزا انواع مدل وان جکوزی را با آپشن و تیپ مختلف مشاهده و خرید کنید.

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “خرید جکوزی در تهران

  1. ناشناس گفت:

    مطلب خواندنی و عالی بود دوتا سوال داشتم از خدمت شما
    اول اینکه؛ تخفیف های نوروزی دارید شما ؟!!
    سوال دوم ؛ شو روم جکوزی دارید واسه انتخاب بهتر ؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. termoza Support گفت:

      درمورد تخفیف باید با مدیر فروش در ارتباط باشید بله شو روم هم داریم میتونین تشریف بیارین

  2. zoritoler imol گفت:

    Some truly select blog posts on this web site, bookmarked.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *