مجله ترموزا

همه چیز درباره ی وان حمام

همه چیز درباره ی وان حمام

در همه ی خانه ها حمام وجود دارد و نبود حمام در یک خانه نشانه ی کامل نبودن آن است. همه چیز درباره ی وان جکوزی بدانیم،  پس همانطور که آشپزخانه کاربرد های زیادی در خانه دارد حمام نیز مانند آشپزخانه کاربرد های زیادی دارد.امروزه بدلایل مختلف خانه هارا کوچک میسازند پس فضای کمتری را برای حمام در نظر میگیرند.

برای همین انتخاب یک دکوراسیون حمام مناسب دشوار است.باید دکوراسیون حمام خود را طوری تزئین کنید همه ی وسایل های لازم را داشته باشد. در دکوراسیون حمام باید کلیه ی وسایل هایی که میخواهید در آنجا قرار دهید را با فضای موجود سنجیده و بهترین مکان را پیدا کنید.

وان ‌های حمام  و جکوزی یکی از مهم‌ ترین عناصر در حمام ‌ها محسوب می‌ شوند که امروزه با توجه به افزایش سلیقه کاربران می ‌توان شاهد مدل ‌های مختلفی از آن ‌ها بود. در واقع شما برای خرید وان حمام علاوه‌ بر این‌ که باید به زیبایی او توجه داشته باشید، باید به نکات مهم دیگری هم دقت کنید تا بتوانید بهترین مدل وان جکوزی را برای حمام خود خریداری نمایید.

مطمعن شوید که همه ی وسایل ها را از نظر کاربردی در جای مناسب خود قرار داده اید. در طراحی دکوراسیون حمام باید از همان اول ساخت خانه دقت کنید که چه کاشی و رنگی را برای حمام خود استفاده میکنید برای مثال استفاده از کاشی های بزرگ با رنگ سفید یک فضای روشن و زیبایی را برای شما درست میکند و استفاده از کاشی های بزرگ باعث میشود تا حمام شمارا بزرگتر نشان دهد.

طراحی دکوراسیون حمام

زیبایی خانه را نمی توان تنها به یک قسمت یا یک بخش محدود کرد. این زیبایی متشکل از عوامل گوناگونی است که دست در دست هم، زیبایی، آرامش و گرمای خانه را فراهم می کنند. یکی از این قسمت ها که نقشی تعیین کننده در زیبایی و آرامش خانه دارد، حمام و چگونگی طراحی آن می باشد. ما در این مقاله به یکی از مهم ترین بخش های حمام که همان وان حمام می باشد، خواهیم پرداخت.

در گذشته، معماران و طراحان داخلی برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی منازل اهمیت چندانی قائل نبودند، اما امروزه روش ها و ایده های جدید زیادی وجود دارد که با توجه به آنها می توان فضای داخلی حمام ها را به گونه ای زیبا و هنرمندانه تزیین نمود. در این مطلب تصاویر متنوعی از دکور حمام های کوچک به شما معرفی کرده ایم که می تواند ایده مناسب برای طراحی حمام کوچک منزلتان را در اختیار شما قرار دهد.

READ  ایده های دکوراتیو برای بازسازی حمام

دکوراسیون حمام ها اغلب به صورت محوطه ای تاریک و با کمترین فضا ها ساخته می شد، امروزه نیز اگرچه به دلیل کوچک بودن خانه ها، فضای چندانی برای این مکان اختصاص پیدا نمی کند، اما طراحی داخلی حمام در خانه های امروزی تغییرات زیادی کرده است.

به دلیل اهمیت زیادی که به طراحی این مکان داده می شود، گسترش حمام های شیشه ای مشکل کمبود فضا را تا حدودی حل کرده است، از این رو دکور این فضاها بسیار زیباتر و دلباز تر از حمام های قدیم به چشم می آید، در اینجا می توانید انواع دیگر دکور حمام های کوچک و شیک را ببینید.

 

کاربرد وان حمام

حمام از جمله مکان هایی می باشد که شاید در ظاهر یکنواخت به نظر برسد. اما همین مکان به ظاهر یکنواخت  را می توان با استفاده از وسایلی جذاب و کاربردی به مکانی چشم نواز و منحصر به فرد تبدیل کرد. وان حمام را می توان از جمله تجهیزاتی به شمار آورد که در زیبایی و آرامش بخشیدن به حمام نقش مهمی را ایفا می کند. ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش آید که وان حمام چه کاربردی دارد. ما در این بخش به کاربردهای متنوع وان خواهیم پرداخت:
⦁    وان حمام و نقش مهم آن در کاهش استرس
وان حمام در کاهش میزان استرس و در آرامش بخشیدن به افراد نقش مهم و ثابت شده ای دارد. به همین دلیل وان را می توان فراتر از حمام های معمولی دانست. پس از روزی پر مشغله و پر دغدغه، وان محل مناسبی برای ریلکس کردن و سپری نمودن لحظاتی لذت بخش جهت کسب آرامش می باشد.

وان حمام

⦁    نقش مهم وان ها در بهبود و ارتقای سلامتی افراد
یکی از کاربردی ترین ویژگی های وان را می توان این مورد دانست که شما با خرید وان، نوعی سرمایه گذاری در زمینه ی بهداشتی خواهید کرد. زیرا مطالعات نشان داده است که استفاده از وان علاوه بر ارتقای سلامتی افراد و بهبود وضعیت روح و روان، بر سلامت جسمانی نیز تأثیرات مطلوبی به جا خواهد گذاشت.
⦁    تنوع شکل و ابعاد وان های حمام
یکی از مهم ترین کاربردهای وان را می توان در تنوع شکل، سایز و اندازه های آن دانست. افراد می توانند با توجه به نیاز، شرایط، وضعیت و سلیقه ی خود، وان های حمام را در ابعاد و شکل های مورد نظر خود انتخاب نمایند.
⦁    مناسب برای شست و شوی نوزادان
شست و شوی نوزادان در وان های حمام بسیار آسان تر می باشد. همچنین بچه های کوچک استحمام دلچسب تر و لذت بخش تری را در وان تجربه خواهند کرد.
⦁    نقش مهم وان در دکوراسیون حمام
و در کنار تمام کاربردهایی که به آنها اشاره کردیم، نمی توان از وان حمام گفت و به کاربرد اساسی و مهم آن که زیباتر شدن حمام است، اشاره نکرد. وان می تواند جلوه ای خاص به حمام شما ببخشد و محیط و فضای حمام شما را دگرگون و متفاوت نماید.
چه نکاتی را هنگام خرید وان باید در نظر بگیرید؟
به منظور خرید وان حمام، لازم است نکاتی را رعایت کنید. این توجه و دقت باعث می شود که خریدی مطلوب داشته باشید و در هزینه و وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. ما در اینجا به فهرستی از مهم ترین نکات جهت خرید وان اشاره خواهیم کرد:

READ  کابین دوش

خرید وان حمام

⦁    به وزن وان توجه نمایید. بسیار مهم است که وزن کف، بتواند وزن وان را تحمل کند. این موضوع به ویژه برای آپارتمان ها و طبقات بالای ساختمان ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
⦁    به ابعاد وان توجه نمایید و متناسب با اندازه و ابعاد حمام و سرویس بهداشتی خود، وان مورد نظر را خریداری نمایید. معمولا وان ها 30 درصد از فضای حمام را به خود اختصاص می دهند. ابعاد استاندارد وان یک متر و پنجاه سانتی متر و عرض وان نیز 76 سانتی می باشد. برای عمق وان نیز، اندازه ی مناسب حدودا 55 سانتی متر می باشد.
⦁    به ظرفیت وان توجه نمایید. پرکاربردترین وان های حمام، یک نفره یا دو نفره می باشند.
⦁    امکانات جانبی و همچنین قیمت وان حمام نیز از موارد مهمی می باشد که لازم است به هنگام خرید، مورد توجه قرار گیرد.

انواع وان حمام

پیش از این به تنوع وان حمام اشاره کردیم، وان های حمام از نظر ظاهری اشکال متفاوت و متنوعی دارند که در ادامه به مهم ترین این اشکال اشاره خواهیم کرد:
⦁    وان کلاسیک یا بیضی
⦁    وان مستطیل شکل
⦁    مثلثی یا گوشه
⦁    مربع
⦁    گرد یا دایره ای

کابین دوش شیشه ای در دکوراسیون حمام کوچک

شیشه‌های دوش یکپارچه، مرز بصری یک حمام کوچک را از بین می برد. در صورت تمایل می‌توانید مانند مثال زیر با استفاده از شیشه رنگی اما شفاف، دکوراسیون حمام کوچک با جلوه ای خاص ایجاد کنید. این روش ساده برای شما مفید خواهد بود، به‌خصوص اگر یک حمام کاملا سفید را خسته کننده بدانید.

READ  فواید دوش آب سرد برای بدن

در نظر داشته باشید درب شیشه ای حمام نسبت به پرده گران قیمت تر است اما بدیهی است که شیشه به نسبت سایر پوشش‌ها از دوام بیشتری برخوردار است. ضمن اینکه مثل پرده مدام نیاز به شستشو و تعویض ندارد.

کابین های شیشه ای دوش در مدل های مختلفی می توان سفارش داد که ابعاد آن ها بر اساس اندازه حمام شما تولید می شود و میتوانند فضای دوش را دیگر قسمت های سرویس بهداشتی جدا کنند که برای سرویس هایی که حمام و دستشویی در آن ها باهم می باشد بسیار کاربردی هست ، همچنین این دور دوشی های شیشه ای دارای شیشه های مات ، یا دودی می باشند که اکثر مدل حمامهای جدید دور دوشی شیشه ای دارند.

banner insta

 

خرید وان حمام ، فروش جكوزی، كابین سونا، پنل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن ،وان جکوزی در ایران

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

سایر محصولات:

وان حمام  | وان جکوزی  | زیردوشی | پانل دوش | دوردوشی
امکانات جکوزی | بهترین برند وان جکوزی | بهترین جکوزی در تهران | جکوزی تک نفره | خرید جکوزی مدرن | راهنمای خرید وان جکوزی | فروش جکوزی توکار  فروش جکوزی  | فروش وان و جکوزی | قیمت جکوزی خانگی | قیمت وان جکوزی | کاتالوگ وان جکوزی  | جکوزی دو نفره

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *