مجله ترموزا

فواید جکوزی برای درد عضله

فواید جکوزی

فواید جکوزی برای درد عضله

مهمترین فواید جکوزی استفاده برای آب درمانی و ماساژ آبی است که این خود منجر به رفع خستگی بدنی و کاهش استرسهای عصبی میشود، فشار آبی که جکوزی به سطح پوست و عضالت شما وارد میکند جریان خون شما را تسریع کرده و در نتیجه آرامش خاصی به شما میدهد.

آب سرد و گرم در جکوزی به مشکلات گرفتگی عضلانی شما کمک کند و سلامت مفاصل تان را هم تضمین کند. بنابراین اگر شما یا همسرتان به تازگی به علت کهولت سن دچار دردهای مفصلی، بد نیست که حتما یکی از این وان های مجهز را در خانه داشته باشید.

فواید جکوزی خواص آب درمانی
آرامش بخش فواید جکوزی
مناسب برای رفع درد مفاصل و استخوان ها
قابل نصب یا ساخت در آپارتمان و ویلا با متراژهای کوچک یا متوسط یا بزرگ
سرگرم و مفرح به عنوان ورزش برای خانواده
قابل تلفیق با حمام منزل

مزیت جکوزی خانگی این است که هزینه تعمیر و نگهداری خاصی برایتان نمیتراشد و مطمئنا اگر شما از جکوزی خانگی خودتان استفاده کنید، از نظر بهداشتی خیالتان راحتتر است، چرا که شما میتوانید بهراحتی خودتان با مواد شوینده مناسب هر چند وقت یکبار آنها را نظافت کنید، ضمن اینکه نیازی نیست نگران تغییر رنگ سرامیک آنها باشید. تا تحمل وزن بالای افراد را داشته و دچار شکستگی نشوند.

فواید جکوزی برای درد عضله

جکوزی Jacuzzi

جکوزی Jacuzzi نام تجاری حوضچه هایی با آب تحت فشار است که در زبان انگلیسی به آن Whirle pool گویند. وان گردابی در سال 1915 میلادی در آمریکا توسط برادران جکوزی طراحی و ساخته شدند و تا به امروز در ابعاد و طراحی هایی مدرن و منحصر بفردی در فضاهای مختلف و به شکل های متفاوتی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند.

READ  هیدروتراپی یا درمان آب درمانی

جکوزی در لغت به معنی حوض با آب چرخان یا تحت فشار می باشد، که ساختار آن نیز به همین شکل است. در ایران عموما با همان نام تجاری جکوزی شناخته می شود. جکوزی حوضچه ی آبگرمی  است که آب گرم با فشار، توسط نازل های تعبیه میشود.

 

جکوزی ترموزا 1790

آب خروجی از نازل ها توسط پمپ جکوزی با فشار بالاتر تامین می گردد. جکوزی در معرض فواره ها و نازل های آبگرم موجب ماساژ و رفع خستگی افراد می گردد. با نشستن داخل جکوزی و قرار دادن پاها در آب عمل ماساژ پا انجام داد.

یکی از فواید گرفتن دوش گرم آسانترین برای رفع خستگی و کسالت به شمار می آید. با خروج آبگرم توسط پمپ آب با فشار زیاد و در معرض گرفتن عضلات بدن فواید بی نظیری از قبیل رفع انقباض عضلانی، آرامش عصبی، ماساژ موضعی، رفع چسبندگی های مفصلی و دهها فایده دیگر را برای بدن به همراه دارد.

مزایای جکوزی خانگی

آب تنی کردن در یک وان گرم یا آب درمانی فوایدی برای سلامتی و تندرستی دارد. بنابراین آب درمانی در وان فقط به بهبود کیفیت زندگی کمک نمی‌کند بلکه می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. شواهد علمی جدید نشان می‌دهد که آب درمانی احساس سلامتی را پرورش می‌دهد، پشتیبان عملکرد ورزشی است.

ممکن است عملکرد قلب و عروق را افزایش دهد و به راحتی باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید. اگر از بیماری‌هایی مثل پوکی استخوان، دردهای عضلانی، گردش خون ضعیف، مشکلات خواب، سندروم کارپال تونل و بیماری‌های مزمن دیگر رنج می‌برید بهبودی را به راحتی با استفاده از یک وان آب گرم تجربه خواهید کرد.

وان و جکوزی هر کدام به عنوان یک حوضچه تقریبا به هم شبیه هستند. اما این دو ظرف از نظر کارکرد تفاوت های زیادی باهم دارند.‌ در موضوع تفاوت وان و جکوزی، جکوزی برخلاف وان که یک ظرف برای قوطه ور شدن در آب و شستشوی بدن است.

 

READ  خرید وان حمام و وان جکوزی

جکوزیها در ابعاد و شکلهای مختلفی ساخته میشوند، اما نوع خانگی آن تنها ظرفیت یک یا دو نفر را دارد. جکوزیهای مدرن امروزی بسیار متفاوت از آن وانهای ساده قدیمیاند و امکانات فوقالعادهای دارند، که البته هر چه امکاناتشان بیشتر شود، قیمتشان باالتر میرود.

جکوزیهای مدرن عالوه بر دوش ثابت و دوش کوچک دستی مجهز به جت آبهایی هستند. دور تادور بدنه داخلی جکوزی تعبیه شدهاند و به صورت ماساژورهای کوچکی عمل میکنند. تعدادی از این جت آبها نیز در کف وان قرار دارد و ماساژور پا هستند. جکوزیهای خانگی دارای سیستم تهویه هوای محیط اطراف و تصفیه آب مورد استفاده در سیستم هستند.

سخن پایانی

برای بسیاری از افراد، داشتن یک جکوزی شخصی می تواند بسیار دلنشین و عالی باشد. اما پس از تصمیم گیری برای تهیه جکوزی، یکی از اولین قدم ها تصمیم گیری در مورد محل قرار گرفتن جکوزی است. هنگامی که فضای مناسب را برای جکوزی جدید خود انتخاب کردید، ضروری است که با ابعاد جکوزی آشنا شوید.

از تجهیزات اصلی جکوزی که بگذریم، میرسیم به سیستم صوتی و تصویری که میتواند برایتان آرامش متفاوتی به وجود بیاورد.  رادیو، امکان اتصال به سی دی و پخش موسیقی و ال سی دی پخش تصویری که همگی با ریموت کنترل دیجیتال قابل دسترسی و کنترلاند. علاوه بر تمام اینها شما میتوانید هنگام استفاده ازجکوزی پاسخگوی تلفنهای ضروری خود نیز باشید.

 

جکوزی ترموزا 1780

جکوزیهای جدید وجود یک نمایشگر لمسی است که زمان و دما را نشان میدهد و میتوانید دمای دلخواهتان را بهراحتی تنظیم کنید.

جکوزی با در نظر گرفتن محدودیت‌های فضای حمام خود تهیه کنید. کاربرد و استفاده از جکوزی و وان های آب گرم، امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است. زیرا جکوزی ها هم جنبه تفریح و سرگرمی و هم درمانی دارند. ابعاد و سایزهای مختلف جکوزی را به همرا تجهیزات جکوزی می توانید در فروشگاه ترموزا  مشاهده نمائید و به راحتی خریداری نمائید.

READ  مزایای جکوزی دونفره

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ترموزا انواع مدل وان جکوزی را با آپشن و تیپ مختلف مشاهده و از طریق راهنمای خرید محصول دلخواه خود را انتخاب کنید.

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

 

سایر محصولات:

وان حمام  | وان جکوزی  | زیردوشی | پانل دوش | دوردوشی
امکانات جکوزی | بهترین برند وان جکوزی | بهترین جکوزی در تهران | جکوزی تک نفره | خرید جکوزی مدرن | راهنمای خرید وان جکوزی | فروش جکوزی توکار  فروش جکوزی  | فروش وان و جکوزی | قیمت جکوزی خانگی | قیمت وان جکوزی | کاتالوگ وان جکوزی  | جکوزی دو نفره

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *