مجله ترموزا

انواع وان جکوزی

انواع وان جکوزی

انواع وان جکوزی

از مدل محصول ترموزا برای حمام خود وارد حالت آرامش شوید.  انواع وان جکوزی و مشخصات بهترین برند جکوزی خانگی با نام تجاری جکوزی ترموزا می باشد. با انتخاب یک جکوزی مناسب عضلات دردناک تسکین پیدا میکند. یک جکوزی خانگی یک راه عالی برای درمان خودتان است.

با ویژگی مانند جت ها و سیستم های کم فشار برای ماساژ درمانی، می توانید از هر گونه تنش رها و آرام شوید. بهترین جکوزی های ترموزا ممکن است به عنوان یک مکمل گران قیمت برای حیاط خلوت شما باشند، اما یک جکوزی با کیفیت خوب لزوماً نیازی به هزینه یک دست و پا ندارد.

اگر قصد دارید جکوزی را در مرکز مهمانی یا نوشیدنی عصرانه خود قرار دهید، با چراغ LED و سیستم های صوتی یکپارچه برای پخش آهنگ مهمانی (یا آرامش بخش) ارائه می شوند.

وان های داغ در مدل های گرد ما نیز در رنگ ها و سبک های مختلف وجود دارد که باعث می شود چشم ها نیز راحت باشند.

انواع وان جکوزی
بهترین جکوزی در حالت کلی

وان حمام برند termoza بهترین ویژگی های جکوزی را ارائه می دهد، قابلیت هوشمند داخلی استاندارد گرفته تا جت های قابل تنظیم. اگرچه اکثر مدل ‌های ترموزا در محدوده قیمتی ممتاز و لوکس قرار می‌ گیرند، این برند تنوع خوبی از وان جکوزی عالی را ارائه می ‌کند.

حتی مدل ‌های ارزان ‌تر دارای چندین گزینه رنگ پوسته، کابینت و پوشش، و همچنین ویژگی ‌های ممتاز مانند سیستم بهداشتی آب UV-C و آبشارهایی هستند که بسیاری از شرکت‌ های دیگر به‌عنوان ارتقاء دریافت می ‌کنند.
اسپاهای مستر: بهترین جکوزی ترموزا از نظر ارزش قیمتی

READ  مزایای جکوزی دونفره

جکوزی های مدل Master Spas که در ایالات متحده تولید شده اند، ترکیب خوبی از ویژگی های استاندارد منحصر به فرد و ارتقاءهای مطلوب را ارائه می دهند. به ویژه در محدوده قیمت سطح پایه و متوسط. این برند دارای 21 مدل جکوزی است که 13 مدل از آنها در محدوده قیمت پایه و متوسط قرار دارند و همه آنها ساخت ایالات متحده هستند.

این جکوزی ها در همه اندازه ها و ابعاد هستند و چهار خط محصول را نشان می دهند از جمله شفافیت، زندگی سالم، گرگ و میش و سری افسانه مایکل فلپس. Master Spas چندین ویژگی ممتاز را در همه مدل ها ارائه می دهد. از جمله آبشارها و یک سیستم بیومغناطیسی درمانی منحصر به فرد برای تسکین درد و درد.

این جکوزی همچنین دارای بهترین گزینه‌ های ارتقای جکوزی است، از جمله گزینه ‌های بهداشتی UV-C و ازن، ماژول Wi-Fi و صدای بلوتوثی. همه جکوزی ‌های ترموزا با برنامه تلفن همراه SmartTub سازگار هستند.

بهترین برند جکوزی خانگی جهت خرید

با وجود سطوح قیمت شفاف این جکوزی، غیرقابل انکار است که اگر بودجه بیشتری داشته باشید، خرید وان جکوزی بسیار آسان تر خواهید بود. این برند تنها دو جکوزی در مقرون به صرفه ترین محدوده خود دارد، اما پنج جکوزی در محدوده لوکس دارد.

جکوزی ترموزا وان خود را طوری طراحی می کند که گرمای موتور را حفظ کند و از آن برای گرم کردن آب استفاده کند. سیستم جت از ترکیبی از هوا و آب برای ارائه ماساژهای پرفشار استفاده می کند و قرار دادن جت عضلات کلیدی از گردن تا پاهای شما را هدف قرار می دهد.

READ  خرید و قیمت وان جکوزی چند نفره

انواع وان جکوزی
چشمه های آب گرم: بهترین جکوزی ترموزا دو نفره

termoza مجموعه‌ای عالی از ترکیبات جکوزی دارد، اما برخی از بهترین جکوزی ‌های ترموزا با ظرفیت زیاد را نیز ایجاد می‌کند همین جکوزی است. مجموع 18 جکوزی وجود دارد. این شرکت دو نوع جکوزی سه نفره دارد و دارای هشت مدل دیگر جکوزی هست که برای شش یا هفت نفر مناسب است.

هر کدام از این جکوزی ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند و در طیف متفاوتی از سری جکوزی های termoza نقش آفرینی می کنند. سه طیف از جکوزی ها برای انتخاب وجود دارد. سری termoza مقرون به صرفه ترین است، با سری Premium که فاصله را با پرمیوم ترین سری های لوکس پر می کند. این وان ها دارای 10 سال گارانتی هستند،

 

 

banner insta

 

خرید وان حمام ، فروش جكوزی، كابین سونا، پنل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن ،وان جکوزی در ایران

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *