مجله ترموزا

جکوزی کنار نقطه کرنر !

جکوزی در زمین فوتبال

جکوزی کنار نقطه کرنر

اتفاق خاصی که باعث شد این بازی مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد. حضور خاص و ویژه دو هوادار در کنار زمین بود.

این دو هوادار در حالی این بازی را از نزدیک تماشا کردند که در یک جکوزی سیار در آب نشسته بودند و با آسودگی خاطر و آرامش به تماشای این بازی مشغول بودند. هرچند، مشخصا قیمت پرداختی برای تماشای بازی با این امکانات و از این فاصله با بلیت عادی بسیار متفاوت است و ارزش بیشتری دارد.

جکوزی کنار نقطه کرنر

انتشار این تصاویر باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شوند که دیدن چنین تصاویری فقط در لیگی مانند لیگ فرانسه ممکن است. چرا که مدیران برگزاری رقابت‌های این لیگ هم این مسابقات را چندان جدی نمی‌گیرند. به نوعی ارزش و احترامی که باید را برای دیدارهایی که در این لیگ برگزار می‌شود قائل نیستند.

البته تعدادی از تماشاگران دیگر کشورهای اروپایی که از چنین امکاناتی بهره‌مند نیستند نیز مدعی شدند که دوست دارند چنین احساسی را تجربه کنند و حتی اظهار کردند که به این دو نفر حسادت می‌کنند.

جکوزی کنار نقطه کرنر باعث شد صندلی خاص و شیکی برای اولین بار در کنار زمین ایجاد شود. این جکوزی خبر جالبی بود که باعث شد ما در سایت ترموزا برای شما عزیران قرار دهیم.

منبع: ورزش سه

READ  12 مزیت فوق‌العاده جکوزی برای ذهن و بدن
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “جکوزی کنار نقطه کرنر !

  1. zoritoler imol گفت:

    Absolutely written subject matter, thank you for selective information. “Life is God’s novel. Let him write it.” by Isaac Bashevis Singer.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *