مجله ترموزا

با محصولات شرکت ترموزا آشنا شوید

محصولات شرکت ترموزا

سال‌های قبل با شنیدن نام وان و جکوزی به یاد حمام‌های بزرگ و فضاهای ‌لوکس می‌افتادید. امروزه‌، این محصولات با قیمتی ارزان مخصوص حمام‌ها‌‌ی ‌متوسط یا کوچک تولیدشده تا همه بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با شرکت ترموزا و محصولات آن خواهیم داد و به نقد و بررسی آنها می‌پردازیم تا بهتر بتوانید محصول مد ‌نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

محصولات شرکت ترموزا

شرکت ترموزا‌ بهترین تولیدکننده‌ انواع وان جکوزی، وان حمام، جکوزی چندنفره و سایر محصولات با بهترین قیمت و کیفیت‌‌ است و در خدمت عموم مردم قرار دارد. برند ترموزا به پشتوانه پیشینه‌ای که دارد، اقدام به اخذ گواهینامه‌های معتبر کرده است.

این شرکت با برخورداری از دانش فنی، فن‌آوری و نیروهای‌ متخصص خود همیشه درصدد بوده‌ تا به‌عنوان یکی از بنیانگذاران صنایع تولیدی جکوزی، وان حمام و سایر محصولات شناخته شود.

شرکت ترموزا همیشه سعی در ارتقا بخشید‌ن سطح خود در میان تولیدکنندگان مطرح جهان به بالاترین کیفیت و استانداردهای‌‌ ملی بوده است. گروه صنعتی ترموزا بر این تلاش‌ است که مصرف‌کنندگان، دسترسی آسان به محصولات وان جکوزی و بهداشتی آن را از طریق تولید محصول درجه ‌یک و باکیفیت داشته باشند.

یکی از عوامل مهم در موفقیت شرکت ترموزا ایجاد اعتماد و اطمینان میان کارشناسان و مصرف‌کنندگان است. کیفیت موتور، پمپ و ‌قطعات مصرفی ‌در سیستم‌های‌ جکوزی کمپانی ترموزا، مطابق استانداردهای ‌معتبر اروپایی بوده ‌و دارای ۵ سال ضمانت و ۱۰سال خدمات پس از فروش خواهد بود. البته ناگفته نماند که این مورد شامل کل محصولات برند ترموزا می‌شود.

جکوزی ترموزا وان پیشرفته‌ای‌ است که در آن با فشار جت‌های جکوزی، آب به داخل وان پرتاب می‌شود. انتخاب این محصول باید باتوجه به بودجه شخص یا فضایی که در اختیار دارد صورت بگیرد. انواع جکوزی با ابعاد و شکل‌های مختلف ‌در بازار عرضه می‌شود که برای هر فضایی مناسب‌اند.

READ  جکوزی چند نفره ترموزا مدل 175

تیپ‌های جکوزی ترموزا

ترموزا با بهره‌گیری از بهترین مواد باکیفیت بالا در سال ۱۳۹۷ شروع به تولید محصولات برند خود کرد. وان حمام، جکوزی، کابین دوش و زیر دوشی با بیشترین تنوع بیش از ۳۰ مدل در ابعاد مختلف از محصولات این برند هستند. تمام جکوزی‌ها در ۵ تیپ با آپشن‌های گوناگون تولید می‌شوند.

تیپ‌های جکوزی

  • تپپ ۱: زیر سری، زیر آب اتومات، پنل جلو، پنل بغل، ماساژور کنار گردن و جلو سمت پا.
  • تیپ ۲: تیپ۱ + چراغ هالوژن ۷ رن، صفحه‌ی کنترل لمسی، محافظ جان سنسور سطح سنج.
  • تیپ ۳: تیپ۲ + کلید کنترل لمسی چند حالته، ماساژ کف پا و موتور بلوئر.
  • تیپ ۴: تیپ۳ + سیستم صوتی و رادیو با اسپکر و بلوتوث.
  • تیپ ۵: تیپ ۴ + تی‌وی با اسکرین ۱۲اینچی هوشمند.

 

جکوزی گرد ترموزا

آپشن‌های اضافه جکوزی

  • هیتر گرم‌کن
  • چراغ هالوژن در ۷ رنگ
  • موتور بلوئر با ۸ عدد جت کف برنجی
  • تفاوت تبدیل موتور یک اسب به ۱.۵ اسب
  • محافظ جان
  • افزودن جت کف ۴عددی با موتور تقویت شده ۱.۵ اسب به جای ۱ اسب
  • ۱عدد دستگیره استیل
  • شیرآلات کروم، شیرآلات سفید و طلایی

از محصولات دیگر می‌توان پانل دوش، زیردوشی، دوردوشی، جکوزی چندنفره و پارتیشن حمام جکوزی تک‌نفره را نام برد.

 

صفحه کنترل جکوزی

جکوزی تک‌نفره مناسب فضاهای بزرگ و لاکچری‌ است که دارای آپشن‌هایی مانند زیرسری شاسی استنلس استیل، یک عدد پانل طولی و یک عدد پانل جانبی، دستگیره و زیر آب اتوماتیک جهت آسایش مصرف‌کننده است. همچنین می‌توانید باتوجه به نیاز شخصی خود و انتخابتان آپشن‌های دیگر را اضافه کنید.

جکوزی چند نفره ترموزا یکی از وان‌های پیشرفته با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. بعد از یک روز کاری سخت و پرمشغله به خودتان استراحت بدهید و از نفوذ گرمای آب، لابه‌لای منافذ پوست بدنتان لذت ببرید. در این جکوزی تجهزات بسیاری وجود دارد که به آنها ‌پرداختیم.

READ  استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

معرفی نمونه جکوزی برند ترموزا

جکوزی چند نفره مدل ۱۷۵ یکی از جدیدترین نوع این محصول در ایران است که قابلیت‌های زیادی دارد. از این محصولات می‌توان در استخر و باشگاه‌های ورزشی استفاده کرد. حمام کردن یکی از روش‌هایی است که می‌تواند انرژی ازدست‌رفته بدن را دوباره برگرداند و تنش‌های جسمی و روانی را کم‌ کند.

وان جکوزی ترموزا دارای طراحی زیبایی است که برای ساخت شاسی آن از استیل گرید ۳۰۴ استفاده شده و بدنه آن در مقابل زنگ‌خوردگی مقاومت بالایی دارد. روی بدنه یک لایه کامپوزیت قرار گرفته که استحکام اکریلیک آن را چندین برابر افزایش می‌دهد.

جکوزی‌های چندنفره داری ظرفیت ۲ الی ۱۲ هستند. اندازه‌های طول و عرض جکوزی به تعداد نفرات آن بستگی دارد. وجود موتور‌های پیشرفته برای ایجاد فشار آب، باعث شده تا استفاده از این جکوزی، علاوه‌بر آرام‌سازی عضلات بدن، قابلیت درمانی نیز داشته باشد.

به همین دلیل بیشتر افرادی که به دردهای عضلانی و مفاصل مبتلا هستند، برای خرید یک جکوزی خانگی یا استخری اقدام می‌کنند. ابعاد وان جکوزی ترموزا نسبت به وان‌های دیگر بزرگتر است که این امر باعث می‌شود تا افراد قد بلند با راحتی بیشتر از آن استفاده ببرند.

جت‌های خروج آب که در وان جکوزی چندنفره قرار دارند، آب را با سرعت زیادی به گردش درمی‌آورند که این موضوع فواید زیادی برای سلامت جسمانی و آرامش روانی شما به همراه دارد. حتما قبل از نوع انتخاب جکوزی و وان به فضای داخلی استخر یا حمام خود توجه داشته باشید.

اعتبار برند ترموزا

برند جکوزی ترموزا هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان سیستم‌های وان، دوردوشی، اتاق دوش و اکسسوری حمام در ایران بوده و از نظر طراحی و کیفیت، منطبق با استاندارد‌های بالای اروپایی است. محصولات این مجموعه دارای عناوین و گواهینامه‌های معتبر زیادی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • برگ زرین افتخار ترموزا
  • گوهینامه استاندارد اروپا
  • گواهینامه ایزو ۹۰۰۱
  • عنوان صادرکننده‌ خدمات جهانی صدور مجوز
  • دریافت گواهینامه‌ انجمن کیفیت آب
  • عنوان صادرکننده نمونه کشور
  • اخذ نشان برند ترموزا
  • کسب گواهینامه سازمان ثبت و اسناد و املاک
  • دریافت گواهینامه‌ اهتمام به کیفیت در راستای مدل تعالی سازمان توسعه ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و انجمن ملی کیفیت ایران
READ  جکوزی کنار نقطه کرنر !

اگر به‌دنبال خرید جکوزی و محصولات دیگر هستید شرکت ترموزا می‌تواند شما را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محصول مورد نظرتان راهنمایی کند.

درباره ما

جمع‌بندی

جکوزی و دیگر محصولات ترموزا با بهترین برند و بهترین مواد و از استاندارد عالی برای آسایش شما عزیزان فراهم شده تا با آرامش خاطر از آنها استفاده‌ بهینه را ببرید.

با توضیحاتی که در مورد شرکت ترموزا و محصولات آن داده شد، می‌توانید با خیال راحت انتخاب خوبی برای سلامت جسم خود و عزیزانتان داشته باشید. این شرکت برای خریداری و راحتی خاطر شما مشتریان، با حضور در محل یا خرید اینترنتی در خدمت عموم مردم است.

خرید وان حمام ، فروش جكوزی، كابین سونا، پنل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن ،وان جکوزی در ایران

خدمات پس از فروش ترموزا

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

 

 

 

بازگشت به لیست