مجله ترموزا

مزایای جکوزی دونفره

مزایای جکوزی دونفره

مزایای جکوزی دونفره

جکوزی دونفره یکی از رویایی‌ترین وان‌هایی است که می‌تواند تکمیل‌کننده یک شب زیبا برای شما و شریک زندگی‌تان باشد. با استفاده از وان آب داغ می‌توانید روز خود را با انرژی و نشاط بیشتری آغاز کنید یا شب خود را با آرامش ‌بیشتری به پایان برسانید.

جکوزی در واقع به محیطی حوضچه‌مانند گفته می‌شود که معمولا از آن برای ماساژ و تقویت عضلات استفاده می‌شود. آب گرمی که با فشار به عضلات بدن برخورد می‌کند باعث انبساط رگ‌های بدن و در نتیجه افزایش جریان گردش خون و رفع خستگی می‌شود. این محصول دارای انواع مختلفی است که مدل دونفره یا عاشقانه آن یکی از پرطرفدارترین ‌این مدل است.

وان جکوزی دونفره چیست؟

وان جکوزی‌ها دارای انواع مختلفی هستید که براساس جنس، شکل ظاهری و ظرفیت تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های وان جکوزی برای منازل و سرویس‌های بهداشتی کوچک، نوع دونفره آن است. این مدل فضای عاشقانه و مناسبی را برای زوج‌ها به‌وجود می‌آورد تا بتوانند خستگی روزانه خود را در کنار یکدیگر رفع کنند.

علاوه‌بر اشغال فضای کمتر و همچنین ایجاد محیطی مناسب، می‌توان از این وان داغ برای طراحی شیک سرویس حمام منازل کوچک و آپارتمانی نیز استفاده کرد و فضایی لوکس را در گوشه‌ای از منزل خود به‌وجود آورد.

مزایای جکوزی دونفره

همانطور که اشاره شد، جکوزی دونفره به‌دلیل ایجاد فضایی عاشقانه و صمیمانه می‌تواند نقش موثری در ایجاد آرامش برای افراد به‌ویژه زوج‌ها داشته باشد. علاوه‌بر این،  ازآنجایی‌که این مدل جکوزی ظاهر زیباتری نسبت به دیگر جکوزی‌های بزرگ‌تر دارد، بهترین انتخاب برای طراحی داخلی حمام منازل خواهد بود.

استفاده از جکوزی عاشقانه علاوه‌بر مواردی که پیش‌تر ذکر شد، دارای مزایای دیگری نیز است که در میان تمامی جکوزی‌ها مشترک است. اگر شما نیز در خرید این نوع وان دچار تردید هستید با ما همراه باشید تا با مزایای این محصول بیشتر آشنا شوید.

بهبود کیفیت خواب

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از جکوزی دونفره، بهبود کیفیت خواب است. شما می‌توانید یک ساعت پیش از به‌خواب رفتن درون آب داغ این وان قرار بگیرید و با فشار بالای آن عضلات خود را ماساژ دهید. این کار باعث می‌شود تا دمای بدن شما بالا برود و پس از بیرون‌آمدن از آن نیز به‌سرعت کاهش پیدا کند.

تغییر دمای بدن باعث می‌شود تا بتوانید با کیفیت بیشتری ذهن و بدن خود را برای خواب آماده کنید. توجه داشته باشید که زمان حمام خود را 60 الی 90 دقیقه قبل از خواب تنظیم کنید تا پیش از رفتن به رخت‌خواب دمای بدن شما کاهش پیدا کند.

تسکین دردهای قاعدگی

همانطور که اشاره شد، در جکوزی از آب گرم استفاده می‌شود. این آب گرم باعث می‌شود تا رگ‌های بدن منبسط شده و ماهیچه‌ها و عضلات انبساط پیدا کنند. آب گرم باعث می‌شود تا جریان خون به لگن و عضلات اطراف رحم افزایش پیدا کند و به‌این ترتیب دردهای قاعدگی تسکین پیدا کنند.

متخصصان برای تسکین این نوع دردها پدهای گرمایشی را پیشنهاد می‌کنند. استفاده از وان آب داغ باعث می‌شود تا شما بتوانید دمای مرکزی بدن را افزایش داده و جریان خون خود را بهبود ببخشید که خود چند برابر یک پد گرم‌کننده اثربخش خواهد بود.

READ  طراحی استخر و جکوزی

کمک به کاهش وزن

آب گرم درون جکوزی دونفره باعث می‌شود تا دمای بدن شما افزایش پیدا کند و در اثر این افزایش دما سوخت‌وساز بدن نیز بالا رود. افزایش سوخت‌وساز بدن باعث می‌شود تا شما کالری بیشتری بسوزانید و به این ترتیب به کاهش وزن خود کمک کنید.

ازطرفی وقتی کیفیت خواب شما پایین باشد، بدن به‌دلیل کاهش سطح کورتیزول، به شیرینی بیشتری احتیاج خواهد داشت. بنابراین، مصرف مواد شیرین در شما افزایش پیدا خواهد کرد که خود موجب افزایش وزن می‌شود. جکوزی با افزایش کیفیت خواب می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

کاهش درد مفاصل

استفاده از جکوزی یک راه‌حل موثر اما موقتی برای تسکین و کاهش دردهای مفصلی است. شما می‌توانید با نشستن درون یک وان آب گرم به‌میزان قابل توجهی از دردهای مفصلی خود کم کنید. البته باید توجه داشته باشید که در صورت داشتن مشکل قلبی یا سن بالاتر از 70 سال قبل از نشستن در وان با پزشک خود مشورت کنید.

کاهش فشار خون

از دیگر فواید استفاده از وان عاشقانه می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد. به‌طور کلی آب گرم باعث انبساط و گشادشدن رگ‌های بدن می‌شود که این امر به کاهش فشار خون و همچنین خون‌رسانی بهتر به عضلات و بافت‌های بدن کمک می‌کند.

توصیه می‌شود افراد دارای فشار خون پایین دمای آب وان را تا دمای بدن خود پایین آورند و از زیادکردن بیش از حد دمای آب جلوگیری کنند. زیرا ممکن است فشار خون آنها تا میزان خطرناکی کاهش پیدا کند.

از طرفی افراد دارای فشار خون بالا می‌توانند برای کاهش میزان فشار خون خود و همچنین کاهش اثرات آن از وان جکوزی آب داغ استفاده کنند. البته دمای آب داخل جکوزی نباید هرگز و برای هیچ رده سنی با هر شرایطی از 40 درجه سانتی‌گراد بیشتر شود. زیرا این دمای بالا خطرناک بوده و علاوه‌بر خطر سرگیجه ممکن است باعث سوختگی نیز شود.

کاهش استرس

یکی از رایج‌ترین فواید استفاده از وان دونفره عاشقانه، کاهش استرس و اضطراب ناشی از مشغله‌های روزمره است. شما می‌توانید از آرامشی که درون وان تجربه می‌کنید، برای کاهش استرس و دورکردن ذهن خود از مشغله‌های روزمره استفاده کنید.

حالا حس کنید این تجربه شگفت‌انگیز را در کنار شریک زندگی یا دوست خود تجربه کنید و شبی رویایی را در کنار او و در فضایی آرامش‌بخش رقم بزنید. تاثیر گرمای آب خارج‌شده از جت‌های جکوزی و احساس آن روی بدن شما در کنار ماساژ به ریلکس‌کردن اعصاب و عضلات شما نیز کمک می‌کند.

داشتن استرس روزمره تاثیر مخربی روی سلامتی افراد به‌ویژه نوجوانان و جوانان دارد. کاهش انرژی، نوسانات خلقی، افزایش ترشح هورمون کوتیزول و تغییر عادات غذایی از پیامدهای استرس و اضطراب روزانه است که می‌توان آن را به‌راحتی با یک حمام آب داغ درون جکوزی دونفره رفع کرد.

جلوه‌ای مدرن و شیک

وان دونفره عاشقانه امروزه در ابعاد، طرح‌ها و شکل‌های متفاوتی وارد بازار شده‌اند. دیگر نیازی نیست نگران ابعاد کوچک حمام‌ خانه‌های آپارتمانی باشید. جکوزی دونفره علاوه‌بر داشن ظاهری زیبا، دارای ابعاد کوچکی است و به‌همین دلیل می‌توان از آن به‌راحتی در سرویس‌های بهداشتی کوچک استفاده کرد.

نصب یک جکوزی دو نفره می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی و لوکس نشان‌دادن سرویس حمام شما داشته باشد. به‌همین دلیل اغلب معماران و طراحان داخلی، این نوع وان را برای منازل آپارتمانی پیشنهاد می‌کنند.

READ  با جدیدترین وان جکوزی آشنا شوید

نکات مهم به‌هنگام خرید وان جکوزی دونفره

خرید وان جکوزی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که برای سرویس‌های بهداشتی و منازل انجام می‌شود. این وان می‌توان جلوه حمام شما را کاملا تغییر دهد. بنابراین، لازم است تا در انتخاب آن نکاتی را در نظر داشته باشید تا از هدررفتن هزینه‌ جلوگیری شود. در ادامه به‌برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

محل نصب جکوزی

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید جکوزی دونفره باید به آن توجه کنید محل نصبی است که برای آن درنظر گرفته‌اید. آیا قصد دارید آن را داخل حمام نصب کنید یا فضایی مانند حیاط را برای آن در نظر گرفته‌اید؟

قبل از خرید، ابعاد وان دو نفره و همچنین فضای مورد نظر را به‌دقت اندازه‌گیری کنید و پس از اطمینان از قابلیت نصب، وان مورد نظر خود را خریداری کنید. برای این کار بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

انواع و مدل‌های مختلف جکوزی

جکوزی دونفره معمولا دارای انواع مختلفی است و در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی وارد بازار می‌شود. قبل از خرید لازم است تا نیازها و انتظارات خود را از جکوزی مورد نظر در نظر داشته باشید و سپس با در نظرگرفتن آنها نسبت به خرید اقدام کنید.

از ویژگی‌هایی مانند سیستم‌های جت قوی، نورپردازی، سیستم صوتی، کنترل هوشمند و ظاهر مختلف این محصول مانند مثلثی، مستطیلی و دایره‌ای غافل نشوید و سعی کنید همه این ویژگی‌ها را با فضای مورد نظر خود بسنجید.

کیفیت ساخت جکوزی

کیفیت ساخت از دیگر مواردی است که باید در تهیه جکوزی‌های عاشقانه آن را در نظر داشته باشید. بررسی کنید که وان جکوزی از موادی باکیفیت و دارای سیستم‌های مقاوم ساخته شده باشد تا بتوانید سالیان سال باخیالی راحت از آن استفاده کنید. برای انجام این بررسی می‌توانید نظرات و بازخورد مشتریان را مطالعه کنید.

مصرف انرژی جکوزی

مصرف انرژی به‌ویژه برای جکوزی‌های دونفره بسیار اهمیت دارد؛ زیرا افراد مدت‌زمان بیشتری را در این نوع جکوزی سپری می‌کنند. بنابراین، ترجیحا گزینه‌های کم‌مصرف را که هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهند و برای محیط زیست نیز مناسب هستند، انتخاب کنید.

قیمت جکوزی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید جکوزی دونفره باید آن را در نظر داشته باشیم قیمت این محصول است. ازآنجایی‌که ابعاد این وان‌ها نسبت به دیگر وان‌های چندنفره کمتر است، قیمت آن نیز به نسبت کمتر خواهد بود.

البته در نظر گرفتن قیمت به‌تنهایی کاری عاقلانه نیست و باید دیگر موارد مانند کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش، تجهیزات و متعلقات و  همچنین برند محصول نیز مورد توجه قرار گیرد.

بهترین جکوزی دونفره

جکوزی آکریلیک ترموزا مدل 1712T یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جکوزی دونفره در بازار است که به‌دلیل داشتن ابعادی مناسب، طراحی زیبا و ظریف و همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه، قابل استفاده در محیط‌های گوناگون است.

جنس شاسی این محصول از استنلس استیل گرید 304 بوده و به‌دلیل آکریلیک‌بودن بدنه و استفاده از یک لایه کامپوزیتی روی آن از استحکام بالایی برخوردار است. این محصول را می‌توانید با 5 سال گارانتی بدنه و 2 سال گارانتی تجهیزات آن تهیه کنید. لازم به‌ذکر است که خدمات پس از فروش نیز تا 10 سال قابل استفاده خواهد بود.

READ  درباره جکوزی لاکچری مدل 175 بیشتر بدانیم

این جکوزی در عین سادگی دارای طراحی زیبا و کاربردی است و شما می‌توانید آن را با تجهیزات اضافه‌ای مانند محافظ جان، چراغ LED، هیتر گرم‌کن، پانل طول ترموود، پانل عرضی ترموود، صفحه کلید لمسی دارای بلوتوث، بلندگو، نشانگر دمای آب و قفل صفحه کلید، نمایشگر اسمارت TV ضدآب 12 اینچ، وای‌فای، ریموت کنترل ضدآب و همچنین ورودی پورت‌های مختلف تهیه کنید.

ویژگی‌های مثبت جکوزی دونفره ترموزا

جکوزی دونفره ترموزا مانند دیگر جکوزی‌های این برند دارای ویژگی‌های مثبتی است که باعث می‌شود نگرانی افراد به‌هنگام خرید کاهش پیدا کند. در ادامه به‌ بیان این ویژگی‌های مثبت می‌پردازیم.

سیستم محافظ برق

یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد از خرید جکوزی امتناع کنند، استفاده از برق در آن است. زمانی که وسیله برقی را در کنار رطوبت تصور می‌کنیم، اولین چیزی که ممکن است ذهن افراد درگیر کند، خطر برق‌گرفتگی است.

اما در جکوزی‌های ترموزا این خطر با محافظ جان هوشمند به صفر می‌رسد. در این سیستم در صورت احساس احتمال خطر برق‌گرفتگی، جریان برق به‌موقع قطع می‌شود. بنابراین، می‌توانید با ایمنی کامل از این محصول استفاده کنید.

کنترل‌کننده جریان آب

با استفاده از کنترل لمسی دیجیتال می‌توانید میزان و دمای آب ورودی به جکوزی را به‌راحتی کنترل و مدیریت کنید و دیگر زمان طولانی را صرف کنترل وضعیت دلخواه خود نکنید.

خاصیت آنتی باکتریال

در جکوزی‌ دونفره یا چندنفره یکی از نگرانی‌هایی که ممکن است ذهن افراد را به‌خود مشغول کند، خطر انتقال میکروارگانیسم‌ها است. برای ساخت جکوزی‌های ترموزا از ورق‌های آنتی‌باکتریال استفاده می‌شود که علاوه‌بر افزایش دوام محصول، خطر انتقال انواع باکتری‌ها را نیز به حداقل می‌رساند.

نکات مهم به‌هنگام استفاده از جکوزی دونفره

استفاده از جکوزی عاشقانه علاوه‌بر داشتن مزایای بسیاری که دارد، نیازمند رعایت نکاتی مهم و کلیدی است تا از آسیب‌رسیدن ناخواسته جلوگیری شود. در ادامه به‌برخی از نکات استفاده از این محصول کاربردی اشاره خواهیم کرد.

  • کودکان نباید بیش از 10 دقیقه درون جکوزی بمانند.
  • بزرگ‌سالان در صورت داشتن مشکل زمینه‌ای پیش از استفاده از جکوزی با پزشک خود مشورت کنند.
  • بزرگ‌سالان در صورت نداشتن مشکل زمینه‌ای می‌توانند تا 60 دقیقه درون وان آب داغ قرار بگیرند.
  • در طول زمانی که در جکوزی هستید سعی کنید به‌طور متناوب بین صندلی‌های بالا و پایین جابه‌جا شوید.
  • افراد دارای بیماری قلبی در هر بار استفاده می‌توانند حداکثر 15 دقیقه درون جکوزی بمانند.
  • ازآنجایی‌که ممکن است آب گرم به جنین صدمات جدی وارد کند، به‌هیچ عنوان استفاده از جکوزی به مادران باردار توصیه نمی‌شود.
  • در جکوزی از لنز استفاده نکنید.

جمع‌بندی

جکوزی دارای انواع مختلفی است که یکی از پرطرفدارترین آنها جکوزی دونفره است. این نوع جکوزی به‌دلیل ایجاد فضایی رمانتیک به جکوزی عاشقانه نیز معروف است. از جمله مزایای این سیستم می‌توان به ابعاد کوچک آن اشاره کرد که به‌راحتی آن را قابل استفاده در منازل آپارتمانی می‌کند.

جکوزی‌های دونفره برند ترموزا یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند که به‌دلیل ویژگی‌های مثبتی که در عین سادگی و زیبایی دارند، توانسته‌اند بسیاری از افراد را برای استفاده از آن در منازل خود ترغیب کنند.

 

اینستاگرام ترموزا

اینستاگرام ترموزا

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه