مجله ترموزا

خرید و قیمت وان جکوزی چند نفره

خرید و قیمت وان جکوزی چند نفره

خرید و قیمت وان جکوزی چند نفره

وان جکوزی چند نفره از محصولاتی است که برای خانه‌های بزرگ کاربرد دارد. این نوع وان‌ها با قابلیت دوکاربری خود به‌عنوان جکوزی و وان، از موارد ویژه برای افرادی هستند که فضای حمام کوچکی دارند و در آن نمی‌توانند هردو این محصولات را به‌صورت جداگانه داشته باشند.

علاوه‌بر خانه‌های کوچک می‌توانید این محصول را در سایزهای بالاتر و ظرفیت بیشتر برای فضاهای بزرگتر سفارش دهید و استفاده کنید. با داشتن یک جکوزی، می‌توانید فضایی زیبا و راحت را برای خود و دیگران فراهم کنید.

در این مقاله توضیحاتی دررابطه با وان جکوزی دونفره و چند نفره و انواع آن خواهیم داد، همچنین به مشخصات و ویژگی‌های مهم این محصول خواهیم پرداخت. درصورتی‌که قصد خرید این محصول را دارید، با مطالعه این مقاله می‌توانید از نحوه خرید و قیمت این محصول و انواع آن آگاه شوید.

 

وان جکوزی چند نفره

وان جکوزی درواقع محفضه‌ای حوض مانند و پر از آب است که به‌وسیله دریچه‌های کوچکی که در اطراف آن قرار دارد، آب با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌شود و حالت جکوزی برای فرد فراهم می‌شود. جکوزی چند نفره به‌گونه‌ای است که فضای بزرگی را اشغال می‌کند و مناسب برای استفاده چند فرد است.

برای استفاده از این نوع وان جکوزی‌ها نیاز به حمام بزرگی دارید و برای فضاهای کوچک قابل استفاده نیست.

معمولا جکوزی‌ها بیشتر با هدف درمان عضلات و درد قسمت‌های مختلف بدن افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا جکوزی‌های خانگی پمپ‌هایی با قدرت معمولی دارند اما در استخرها و و مراکز عمومی از جکوزی‌هایی با پمپ‌های بسیار قوی‌تر استفاده می‌شود.

این نوع وان‌ها هر کدام مشخصات جداگانه‌ای دارند و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند همچنین انواع مختلفی دارند که می‌توانند مورد استفاده افراد قرار بگیرند. در ادامه به معرفی انواع وان جکوزی و تعداد ظرفیت هر کدام و ابعاد آنها خواهیم پرداخت.

انواع وان جکوزی

وان جکوزی چند نفره انواع مختلفی دارد که براساس تعداد ظرفیت، قدرت و ابعاد و اندازه دسته‌بندی می‌شود. در این بخش توضیحات کاملی در رابطه با انواع و اقسام این محصولات خواهیم داد. پس اگر قصد خرید یک وان جکوزی چند نفره خوب را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

وان جکوزی‌ها معمولاً به ۲ شکل ساخته و نصب می‌شوند. نوع اول پیش ساخته است و تمامی متعلقات و اجزای خود را به‌صورت پیش ساخته دارد. این مدل معمولاً با پشم شیشه و اکریلیک ساخته می‌شود.

سیستم لوله کشی خود را به‌صورت کاملاً پیش ساخته به همراه خود دارد و برای مکش و پرتاب آب درون جکوزی نیاز به یک یا دو پمپ مجزا دارد که در زمان نصب برای این محصول بکار برده می‌شوند. به این نوع جکوزی‌ها قابل حمل نیز می‌گویند و برای استفاده خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها بیشتر مورد توجه است.

نوع دوم جکوزی‌ها معمولاً پرقدرت‌تر و دارای ساختار لوکس‌تری هستند. این مدل که برای خانه‌های بزرگتر و ویلاها قابل استفاده است، دیگر به‌صورت پیش ساخته آماده نمی‌شود. برای قرار دادن این محصول نیاز به یک فضای بزرگ دارید که آن را خاکبرداری کرده و جکوزی را در آن قرار دهید.

READ  جکوزی چند نفره ترموزا مدل 175

این نوع جکوزی در استخر و فضای باز خانه‌ها کار می‌شود و ساختاری مانند انواع عمومی دارد. همچنین این محصول معمولاً برای ظرفیت بالای سه نفر ساخته می‌شود و دارای پمپ آب و تصفیه کاملاً مجزا است.

جکوزی ۴ نفره فضای باز و جکوزی ویلا

جکوزی‌های 4 نفره که معمولاً در ویلاها و فضاهای بزرگ در دل زمین کار می‌شوند بسیار شیک و لوکس بوده. بسیاری از افراد برای خانه‌های ویلایی و باغ‌هایی که در فضای باز آن استخر وجود دارد از جکوزی ۴ نفره استفاده می‌کنند.

پمپ این نوع جکوزی‌ها معمولاً پرقدرت بوده و درصورتی‌که در ابعاد بسیار بزرگ از این محصول استفاده کنید میتوانید پمپ‌های بزرگ را بکار ببرید. در برخی موارد نیز نیاز به پمپ‌های قوی‌تر یا پمپ‌هایی که برای جکوزی‌های عمومی از آنها استفاده می‌شوند دارید.

معمولاً جکوزی‌های بزرگتر که در دل زمین کار می‌شوند، مشخصات فنی بالاتری نسبت به مدل‌های پیش ساخته دارند. درصورتی‌که قصد خرید این نوع را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت وان جکوزی ترموزا مشخصات کامل این محصولات را مشاهده و بررسی کنید.

 

مشخصات جکوزی چند نفره

  • ورق‌ها: محفظه یا لایه رویی وان جکوزی را لایه‌ای شفاف و سفید رنگ پوشانده که آب را درون خود نگه می‌دارد.
  • پمپ یا موتور جکوزی: این پمپ‌ها که وظیفه به گردش درآوردن آب را در جکوزی را دارند، از ایمنی بالا برخوردار هستند. این موتورها دارای تکنولوژی لرزه گیری هستند و صدای خیلی کمی از خود تولید می‌کنند. همچنین قدرت بالایی دارند که به‌سرعت جریان آب کمک می‌کنند.
  • بلوئر یا پمپ دمنده: علاوه‌بر موتور اصلی، هر یک از این محصولات دارای یک بلوئر مخصوص به خود است که وظیفه دریافت هوای محیط و دمیدن آن در جکوزی را دارد.
  • شاسی: شاسی که یکی از اصلی‌ترین متعلقات جکوزی است وظیفه نگهداری تمامی اجزا را سر جای خود دارد. این بخش از جکوزی دارای مقاومت‌های مختلفی است که براساس تعداد نفرات تعیین می‌شود.
  • پانل: پانل‌ها نوعی دیوار متحرک یا دریچه‌ای هستند که در جکوزی وجود دارند و راه دسترسی به اجزای داخلی آن را باز می‌کنند. این بخش بیشتر جنبه زیبایی دارد و در کنار وان جکوزی قرار می‌گیرد.
  • ماساژورها: ماساژورها ورودی‌های آب هستند که معمولاً در کف یا جداره‌های وان جکوزی قرار می‌گیرند. این موارد عملکردی مانند بلوئرها دارند که آب گرم را به فضای جکوزی هدایت می‌کنند.
  • سیستم روشنایی: برخی از جکوزی‌ها دارای نورپردازی‌های خاصی هستند که می‌توانید در هنگام استفاده با روشن کردن آنها فضایی زیبا را برای خود ایجاد کنید.
  • هیتر یا گرمکن: یکی از تاسیسات مهم جکوزی که با ساختار المنتی آب درون آن را به درجه حرارت مورد نظر می‌رساند هیتر یا گرمکن است. مصرف کننده می‌تواند با کمک این مورد، گرمای آب درون جکوزی را تنظیم کند.
  • محفظه تخلیه: این قسمت برای تخلیه آب وجود دارد که با باز کردن آن، می‌توانید آب استفاده شده درون جکوزی را هر چند وقت یکبار تخلیه کنید و آن را با آب تمیز و تصفیه شده جایگزین کنید.
READ  فروشگاه آنلاین جکوزی

ویژگی‌های جکوزی چند نفره

وان جکوزی‌ها ویژگی‌های فراوانی دارند که مهمترین آنها کاربرد درمانی آن است. افرادی که به مشکلات کمر یا زانو دچار هستند با کمک این محصول می‌توانند به درمان خود کمک کنند. در بسیاری از موارد استفاده از جکوزی جزء تجویز پزشک‌ها برای درمان است.

ویژگی دیگر این محصول 2 کاربره بودن آن است. در مواقعی که فضای کمی برای قرار دادن وان و جکوزی به‌صورت جداگانه داریم، می‌توانیم به جای استفاده از هر دوی آنها، با خرید یک وان جکوزی چند نفره هم مشکل جا را برطرف کنیم و هم به خواسته خود برسیم.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توانیم به انواع مختلف آن و ابعاد متفاوت اشاره کنیم. شما می‌توانید یک وان جکوزی دو نفره برای فضای کوچک خریداری کنید یا برای استخر و فضاهای بیرونی از یک مدل بزرگتر استفاده کنید.

بهترین وان جکوزی چند نفره

هر فردی برای خرید یک وان جکوزی چند نفره خوب باید اطلاعات کافی را در رابطه با این نوع محصولات مطالعه کرده، تا در نهایت بهترین انتخاب و مناسب‌ترین آنها را برای خانه یا فضای مورد نظر خود داشته باشد.

آیا قصد خرید بهترین وان جکوزی چند نفره را دارید، می‌توانید با انتخاب یک فروشنده معتبر که محصولات خود را کاملاً تضمین شده و با گارانتی به فروش می‌رساند، بهترین مدل را برای خانه خود انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که یک وان جکوزی خوب دارای مشخصات کامل است و قطعات استفاده شده در آن از بهترین نوع هستند. در هنگام خرید باید به مشخصات فنی محصول توجه کافی داشته باشید. یک جکوزی خوب دارای قطعاتی با بالاترین کیفیت و جنس است.

دقت داشته باشید که هرچه مشخصات یک جکوزی و امکانات آن بیشتر باشد، برای استفاده نیز بهتر است. همچنین در زمان انتخاب بهترین مدل آن است که برای فضای مورد نظر فرد مناسب‌تر باشد و باعث به‌وجود آمدن بدشکلی نشود.

معرفی بهترین سایت فروش جکوزی چند نفره

یکی از موارد مهمی که در خرید هر محصولی نیاز است که به آن توجه شود انتخاب سایت فروشنده مورد اطمینان برای فرد است. در این بخش به معرفی بهترین سایت اینترنتی فروش وان جکوزی چند نفره خواهیم پرداخت. درصورتی‌که قصد خرید دارید می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی وان جکوزی ترموزا یکی از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از آن تهیه کنید. در ادامه به معرفی 3 مدل از محصولات این سایت خواهیم پرداخت.

جکوزی 4 نفره اسپا ترموزا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه و ویلای شما است. ظرفیت این مدل نسبت به دیگر محصولات مناسب است و هم برای فضاهای کوچک و هم برای فضاهای بزرگ می‌توانید از آن استفاده کنید.

READ  لیست قیمت جکوزی و محصولات ترموزا

جکوزی اکریلیک ترموزا مدل 175 نیز از مواردی است که در این سایت مشاهده می‌کنید. این مدل با امکانات فوق العاده‌ای که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. همچنین کیفیت بالای آن نیز از مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

جکوزی 5 نفره اسپا ترموزا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات این سایت است که برای استفاده در استخرها و فضاهای باز مانند حیاط ویلا کاملاً مناسب بوده. جنس ورق دربرابر تغییرات فصلی مقاوم و مشکلی ندارد.

به جکوزی چند نفره نیاز دارید؟ با مراجعه به سایت اسپا ترموزا می‌توانید انواع و اقسام محصولات را مشاهده کرده و ظرفیت مورد نظر خود را خریداری کنید. کیفیت بالای محصولات این وب‌سایت از مواردی است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

جکوزی اکریلیک ترموزا مدل 1817

خرید وان جکوزی چند نفره + قیمت

در هنگام خرید محصولات این چنینی باید به نکات زیادی توجه شود. اول از همه در زمان خرید وان جکوزی چند نفره، باید اولویت‌های خود را برای داشتن یک محصول خوب دسته‌بندی کرده و پس از آن مدل مناسب را خریداری کنید.

برای مثال، درصورتی‌که خانه شما آپارتمانی و کوچک باشد نیاز به یک مدل بزرگ ندارید. پس انتخاب جکوزی ۴ نفره برای خانه شما درست نیست. ظرفیت کمتر می‌تواند عملکرد بهتری برای مصرف‌کننده داشته باشد.

در هنگام خرید وان جکوزی چند نفره برای محیط‌های باز ویلا توجه به جنس و ضخامت محفظه محصول یکی از مواردی است که می‌تواند در زمان استفاده مهم باشد. همچنین باید قبل از خرید به دنبال یک فروشنده معتبر باشید.

شما می‌توانید با انتخاب یک جنس ضعیف‌تر و امکانات کمتر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و خریدی با قیمتی به‌صرفه داشته باشید. توجه کنید که ظرفیت جنس و امکانات جکوزی از مواردی هستند که بر قیمت آن تاثیرگذا‌ر بوده و محصولات باتوجه به آنها قیمت‌گذاری می‌شوند.

جمع‌بندی

در این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با وان جکوزی چند نفره و انواع آن دادیم. همچنین به مشخصات و متعلقات کامل یک محصول خوب پرداختیم. حال شما می‌توانید خرید خوبی داشته باشید.

به نکات مهمی که در بخش خرید به آن اشاره شد توجه کرده و حتماً به یک سایت معتبر برای سفارش مراجعه کنید. باتوجه به محصولات سایت وان جکوزی ترموزا برای خرید این محصولات می‌توانید با خیال راحت مدل مورد نظر خود را بر طبق مشخصات آن انتخاب کرده و سفارش دهید.

روند خرید کاملاً ساده است و فقط با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. سفارش شما از ترموزا با بسته‌بندی مطمئن به دست خریدار می‌رسد. دقت داشته باشید که نصب جکوزی حتماً باید توسط نصاب سایت فروشنده صورت بگیرد.

راستی هر سوالی داشتی میتونی در بخش تماس با ما تجربه خرید مطمئن و صحیحی رو تجربه کنید .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه