مجله ترموزا

مزایای داشتن کابین دوش حمام

مزایای کابین دوش حمام

مزایای داشتن کابین دوش حمام

به نظر شما هدف از طراحی و تعبیه کابین دوش حمام چه بوده است؟ امروزه از مدرن‌ترین اجزایی که ممکن است در حمام‌ها ببینید، همین اتاقک کنار دیوار است که به اصطلاح آن را با نام کابین می‌شناسند. فکر می‌کنید کارایی آنها در حمام‌های معاصر چه بود؟

درست حدس می‌زنید‌. افراد از این فضا جهت ریلکسیشن پس از یک روز پرکار استفاده می‌کردند اما امروزه با افزایش قابلیت‌های آن، کاربردهایش نیز جنبه‌های گسترده‌تری یافته است.

برای اینکه به شناخت بیشتری از این فناوری برسید، این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

پاکیزگی و راحتی بیشتر با کابین‌ دوش حمام

کابین دوش

آنچه که این روزها در دکوراسیون مدرن حمام‌های امروزی بیشتر به چشم می‌خورد، کابین دوش حمام است. به‌عنوان فضایی محفوظ و مشخص برای دوش‌گرفتن مورد استفاده واقع می‌شود.

البته که کابین‌های دوردوشی می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای طیف وسیعی از حمام‌ها باشند. اما می‌توان گفت برای خانه‌های کوچکی که حمام و سرویس بهداشتی دارای فضایی مشترک هستند، وجود کابین‌ها تقریبا الزامی شناخته می‌شود.

حال مسئله اینجاست که اگر در انتخاب این محصول سلیقه به خرج دهید. علاوه‌بر ایفای نقش یک منطقه کاربردی، به‌عنوان عنصر زیبایی‌بخش و اکسسوری در اتاقک حمام شناخته می‌شود. به این منظور کابین‌ دوش شیشه ای، همان انتخاب رضایت‌بخش برایتان خواهد بود.

رویای یک حمام لوکس با کابین شیشه‌ای

در گذشته برای ساخت این محصولات، فقط کاربرد ملاک بود. درواقع ذهن بسته انسان‌ها اجازه ظهور خلاقیت‌ها را نمی‌داد. به همین دلیل زمانی که افراد قصد بازسازی حمام یا ساخت یک خانه جدید را داشتند، پرده یا درب‌های کشویی اولین گزینه‌هایی بودند که به فکر آنها خطور می‌کرد.

READ  جکوزی کنار نقطه کرنر !

اما درحال‌حاضر، امکان برخورداری از هر 2 قابلیت در یک محصول دیده می‌شود و این جای شگفتی دارد. یک حمام شیشه ای، با انعکاس نوری که در فضا ایجاد می‌کند سبب بزرگتر نشان‌دادن محوطه حمام و تمیز جلوه‌دادن سایر عناصری می‌شود که در آن وجود دارند.

تجربه استحمامی لذت‌بخش با برخورداری از مزایای کابین شیشه‌ای

ازآنجایی‌که امروزه، شیشه از پرمصرف‌ترین متریال‌ها معرفی می‌شود، از دلایل محبوبیت یک پارتیشن شیشه‌ای، فقط زیبایی و تفکیک فضا نیست. ما در ادامه به مزایایی اشاره کرده‌ایم که هر مخاطبی را ترغیب به استفاده از این اتاق دوش شکیل و جذاب می‌کند.

بهره‌وری بیشتر از استحمام

کابین شیشه‌ای با طراحی جذاب خود، علاوه‌بر اینکه حس خوشایندی از استحمام به فرد می‌دهد، قابلیت‌های کارآمد دیگری هم دارد که از جمله آنها می‌توان به جلوگیری از اتلاف گرما، تنظیم دمای محیط حمام، ممانعت از نفوذ رطوبت به سایر قسمت‌ها و لغزندگی سطح زمین اشاره کرد.

پیشگیری از آسیب‌های ناشی از بخار آب

حرارت ناشی از بخار آب قادر است به درب‌های چوبی، سرامیک کف حمام، آینه و سایر آیتم‌هایی که در دکوراسیون حمام خودنمایی می‌کنند آسیب بزند اما خوشبختانه کابین دوش شیشه‌ای با ایزولاسیون و حفظ حرارت، این مشکل را کنترل می‌کند.

لذت از جریان نور

بدون شک همه افراد عاشق فضاهایی دل‌باز با گردش نور بالا هستند و خوشبختانه شیشه از جمله متریال‌هایی است که دارای این قابلیت است. بنابراین؛ کابین دوش شیشه ای بدون فریم توانایی خوبی در انعکاس نور طبیعی فضا و نور چراغ‌ها دارد.

نظافت آسان

همه‌ شما تجربه نظافت حمام منزل‌تان را داشته‌اید و می‌دانید که کاری سخت و خسته‌کننده است.‌ پس مسلما هیچ‌کسی به تمیزکردن این بخش علاقه‌ای نداشته و ندارد ولی شما با یک اسفنج و شیشه‌پاک‌کن، به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید حمام‌تان را برق بیاندازید.

READ  درباره جکوزی لاکچری مدل 175 بیشتر بدانیم

تولید و نصب در ابعاد متفاوت

فرقی ندارد چه مقدار فضایی را برای دوش‌گرفتن نیاز دارید. کابین دوش خاصیت انعطاف‌پذیری دارد و می‌تواند با هر ابعادی که مد نظر شماست، طراحی شوند.‌

بزرگ‌نمایی فضا

پاراوان شیشه‌ای خلاف درب‌های کشویی یا پرده‌های دوش که موجب از بین‌رفتن دید و تنگ‌شدن فضا می‌شوند، قادر است محیط حمام را بزرگتر از آنچه که هست جلوه دهد و شاید دلیل آن، همان انعکاس نور باشد.

عدم جذب جرم و آلودگی

طراحی پارتیشن‌های شیشه‌ای، فاقد هرگونه یراق‌آلات در اطراف خود است. این موضوع جایی برای تجمع آب و صابون و درنهایت جرم‌گرفتن عناصر نخواهد شد.

طراحی بی‌نظیر و عملکرد بی‌نقص کابین‌ها با خرید از برند ترموزا

در سناریوی امروزی خانه‌سازی‌ به‌خصوص خانه‌های آپارتمانی با متراژ کم، پارتیشن‌بندی اصولی و استفاده بهینه از تمام قسمت‌ها اهمیت زیادی ‌پیدا کرده است.

به‌علاوه اینکه این روزها افراد به‌دلیل مشغله‌های فراوان، حوصله و وقت کافی برای انجام فعالیت‌های فرعی را ندارند. آنها فرصت ندارند منتظر بمانند تا وان حمام پر شود و سپس به آب‌تنی بپردازند.

بنابراین؛ بهترین گزینه، خرید یک اتاق دوش باکیفیت است تا هم در زمان صرفه‌جویی کند و هم پاسخگوی نیاز آنها از تجربه یک استحمام لذت‌بخش باشد.

در این راستا، کیفیت مسئله مهمی است که مسلما نمی‌توان هنگام خرید از آن ساده گذشت‌. اولین قدمی که شما برای تهیه یک محصول با جنس مرغوب بر می‌دارید، انتخاب برندی است که شناخته شده باشد چراکه مرغوبیت، همه آن چیزی است که سبب اعتبار مجموعه تولیدکننده و عرضه‌کننده می‌شود.

ترموزا یکی از همین برندهایی است بالاترین سطح کیفیت را با قیمت‌هایی باورنکردنی به مشتریان ارائه می‌دهد. به‌علاوه اینکه شما با خرید طیف گسترده‌ای از محصولات مانند پانل، وان حمام، جکوزی، دوش و زیردوشی، می‌توانید از خدمات پس از فروش و ارسال رایگان آن بهره‌مند شوید.

READ  طراحی استخر و جکوزی

کیفیت بی‌نظیر کابین حمام با قیمت‌های استثنایی

کابین دوش

اگرچه خرید اجناس گران‌قیمت نهایت خواسته همه افراد است اما میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید را هم نمی‌توان نادیده گرفت.‌ ضمن اینکه گاهی اوقات محصولات ارزان، کارایی بهتری دارند و فروشگاه ترموزا، همان مقصدی است که محصولاتی مناسب با قیمت مد نظر شما را دارد.

به‌طور کلی آنچه که بر قیمت یک کابین دوش یا دیوایدرهای شیشه‌ای تاثیرگذار است، ابعاد، رنگ فریم، نوع یراق‌آلات به‌کار رفته در خط تولید و تکنیک‌های ساخت، همه و همه، تعیین‌کننده هزینه‌ای هستند که کاربر هنگام خرید باید متقبل شود.

جمع‌بندی

کابین دوش، فضایی محصور جهت استحمام است که در آپارتمان‌های امروزی به‌دلیل مشترک‌بودن سرویس بهداشتی و حمام، کاربرد بسیاری دارد.

خرید این آیتم نه‌تنها جلوه لوکس و مدرنی به چیدمان حمام می‌دهد بلکه با تفکیک‌ فضا و پیشگیری از پاشش آب به اطراف، به تمیزماندن حمام و سرویس کمک می‌کند.

درواقع منظور ما از تمیزماندن، قارچ‌ها و کپک‌هایی هستند که در اطراف کاشی و کابین رشد می‌کنند و علاوه‌بر ایجاد بویی نامطبوع، ظاهری زشت و زننده به وجود می‌آورند.

اما با خرید یک پاراوان مناسب دیگر نگران این مسئله نباشید. مصالح باکیفیت و منحصربه‌فردی که در این محصول به‌کار رفته، با اندکی اسپری و مواد ضدعفونی‌کننده پاک‌سازی می‌شوند و جایی برای رشد آلودگی‌ها بر جای نمی‌گذارند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه