مجله ترموزا

وان حمام جکوزی خانگی

وان حمام جکوزی خانگی

وان حمام جکوزی خانگی

قصد ما از خرید وان حمام جکوزی خانگی، داشتن آرامش بیشتر و لذت بردن از لحظات زندگی می باشد، پس باید بهترین وان جکوزی را برای خرید انتخاب کنیم. فروشگاه اینترنتی ترموزا به عنوان فروشگاه اینترنتی وان جکوزی در بازار است. پس با خیال راحت می توانیم به شما این قول را بدهیم که فروشگاه اینترنتی ترموزا هر گونه نیاز شما به خرید جکوزی خانگی را تامین می کند.

در این روز ها که انواع بیماری ویروسی واگیر دار مانند کرونا و غیره در محیط عمومی و شلوغ مانند استخر احتمال انتقال ویروس زیاد است خرید وان جکوزی حمام خانگی برای کسانی که می خواهند از مزایایی جکوزی استفاده کنند بسیار پیشنهاد می شود.

یکی از سوال پرتکرار که مشتریان در پشتیبانی آنلاین یا مشاوره رایگان سایت می پرسند این است که چرا قیمت وان جکوزی خانگی موجود در سایت متفاوت است؟ قیمت جکوزی به عوامل زیادی بستگی دارد انواع جکوزی که در ادامه به تعدادی از این عوامل اشاره می شود :

  • برند جکوزی
  • جنس بدنه وان جکوزی
  • سایز و ظرفیت جکوزی
  • نوع جنس شاسی
  • آپشن انتخابی برای جکوزی
  • تعداد موتور و جت جکوزی
  • قیمت جکوزی وارداتی بالاتر از ایرانی است
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

 

وان حمام جکوزی خانگی

وان جکوزی خانگی ترموزا

محصولات جکوزی آپارتمانی تماماً به صورت پکیج کامل و اسمبل شده در کارخانه، زیر نظر کارشناسان فنی نصب شده و پس از تست واحد کنترل کیفی و کاملاً به شکل تکمیل شده مانند هریک از دیگر لوازم منزل شما تحویل میگردند. این خدمات احتمال وقوع خطا در زمان ساخت و حتی نصب و بهره برداری را به حداقل رساند. خرید وان جکوزی خانگی دیگر به عنوان یک کالای لوکس داخل حمام محسوب نمی شود بلکه یک ضرورت است چند دلیل قانع کننده برای خرید جکوزی :

READ  استفاده وان حمام و جکوزی خانگی در کاهش استرس

خوابیدن داخل وان جکوزی باعث آسان تر شدن جریان خون در بدن می شود.
جکوزی باعث می شود اکسیژن بیشتری به خون شما برسد و بهتر تنفس کنید.
جکوزی خانگی، باکتری را از بین می برد و ایمنی شما را بهبود می بخشد.
استفاده از وان حمام علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز تسکین می دهد.
جکوزی برای رفع خستگی و ماساژ عضلات بسیار موثر است.
با خوابیدن داخل جکوزی استرس شما رفع می شود و آب گرم حس آرامش می دهد.
استفاده از وان حمام باعث تسکین کمردرد، پادرد و سایر درد عضلانی می شود.

گنجایش جکوزی خانگی

طبق مطالبی که در بالا گفتیم، باید ببنید جکوزی خانگی را برای کجا می‌خواهید، سپس گنجایش آن را انتخاب کنید.

جکوزی یک نفره
جکوزی دو نفره
4 نفره جکوزی چند نفره

قیمت جکوزی خانگی ارزان

قیمت جکوزی خانگی ارزان

اگر قصد خرید وان جکوزی خانگی ارزان را دارید احتمالا تو گوگل شما هم عبارت ” قیمت جکوزی خانگی ارزان ” را جستجو کردید. طبق آنچه در بالا گفته شد وان جکوزی تیپ 1 ساده ترین نوع وان جکوزی در همه برند هستند پس اولین نکته برای انتخاب جکوزی ارزان قیمت خرید جکوزی با تیپ یک است.

جکوزی‌‌ خانگی، محفظه‌ شبیه وان‌ معمولی هستند که در سیستم داخلی خود پمپ‌ پرقدرت برای رانش آب جهت ماساژ دادن عضله‌ مختلف بدن با فشار زیاد، تغییر دما یا تسویه آب دارند.

دومین نکته برای خرید جکوزی ارزان قیمت انتخاب جکوزی با ابعاد کوچک می باشد منظور هر چقدر ابعاد و سایز جکوزی کوچکتر باشد به مراتب قیمت ارزان تری دارد با کوچکتر شدن روز به روز فضای سرویس بهداشتی باید روشویی کابینتی و جکوزی کوچکتر برای سرویس بهداشتی انتخاب شود.

READ  خرید وان حمام و وان جکوزی

سومین نکته انتخاب برند جکوزی است، برند مانند جکوزی ترموزا از جمله برند قیمت بالا هستند. جکوزی ساحل وان نسبت به این برند قیمت کمتری دارد.

نکات مهم برای انتخاب و نصب جکوزی خانگی

مدل جکوزی خانگی

هر دو مدل جکوزی مستقل و جکوزی طراحی شده بر روی سکو، برای نصب چالش دارند. بیشتر جکوزی، دارای پمپ آب، یک سیستم گرمایشی یا یک سیستم هوایی هستند. قبل از نصب هر کدام از این سیستم یا وان، اول آنها را امتحان کنید تا اگر نشتی دارند یا تجهیزات پرتاب آب کار نمی‌کند، متوجه شوید.

سیستم فنی جکوزی

با اضافه کردن سیستم لوکس پرتاب آب، چالش بیشتری در نصب خواهید داشت. حباب و گرما به بخار در هوای حمام اضافه می کنند، پس باید از رنگ با کیفیت و سیستم تهویه ی مناسب استفاده کنید. وان تهیه کنید که سیستم پرتاب آب شان دارای امکان خود تمیز شوندگی بعد از هر بار استفاده باشد.

جکوزی مستقل

اغلب به بست هایی نیاز دارند تا از تکان خوردن آنها با وزن اضافی جلوگیری شود. چون بست روی کف تمام شده با پیچ و مهره بزرگ نصب می شوند، بسیار مهم است که محل دقیق سیم و لوله را بدانید.

سیستم نورپردازی جکوزی

این نوع جکوزی دارای سیستم پرتاب آب و نورپردازی است که باید در قبال آن پول بیشتری پرداخت کنید و همچنین ببینید، سایر سیستمهای حباب هوا، گرم کننده برای گرم نگه داشتن آب، سیستم تمیز کننده و پد کنترل آن درست کار میکنند. این امکانات همگی عالی هستند اما باید قبل از نصب امتحان شوند.

READ  همه چیز درباره ی وان حمام
شیرآلات جکوزی

قبل از نصب شیر دستی به محل و جهت نشستن خود در وان دقت کنید. ضمنا هنگام خرید، راست دست بودن یا چپ دست بودن کاربر را نیز در نظر بگیرید.

جکوزی کامل

وقتی یک جکوزی خانگی مستقل کامل را تهیه می‌کنید، لازم است کل آن تشکیلات را یک‌جا و با دقت به کف محل مورد نظر پیچ کنید. در این موارد گاهی محل منبع آبی جکوزی برای شما مشکل درست می‌کند که قبل از خرید به آن توجه داشته باشید.

نصب وان جکوزی

اگر طراحی به خصوصی مد نظرتان است و خیلی علاقمند به تصاویر ژورنالی و اینستاگرامی هستید، معمولا باید وان مورد نظر و مدل دلخواه‌تان را به فروشنده یا تامین‌کننده جکوزی خانگی درخواست دهید، سپس الحاقات و تجهیزات لازم آن را به طور مجزا طراحی کنید. در مرحله بعدی نصاب باید این تجهیزات را به درستی برای جکوزی خانگی شما سر جای‌شان نصب کند.

مجموعه ترموزا با ارائه خدمات در زمینه وان جکوزی و نیز نگهداری استخر به صورت کاملاً حرفه ای آماده پاسخگویی به مشتریان خود بوده است.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ترموزا انواع مدل وان جکوزی را با آپشن و تیپ مختلف مشاهده و خرید کنید.

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

سایر محصولات:

وان حمام  | وان جکوزی  | زیردوشی | پانل دوش | دوردوشی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “وان حمام جکوزی خانگی

  1. zoritoler imol گفت:

    Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *