دسته‌بندی نشده, مجله ترموزا

جکوزی چند نفره ترموزا مدل 175

جکوزی چند نفره ترموزا مدل 175

جکوزی چند نفره ترموزا مدل 175

جکوزی 4 نفره ترموزا یک وان پیشرفته با ویژگی‌های منحصر به‌فرد است. با استفاده از این وان جکوزی می‌توانید بعد از یک روز سخت و پرکار به خودتان استراحتی حسابی بدهید و از نفوذ گرمای آب لابه‌لای سلول‌های بدنتان لذت ببرید.

نصب وان جکوزی ترموزا در حمام منزل علاوه‌بر اینکه فضایی زیباتر و شکیل‌تر را ایجاد می‌کند، وضعیت سلامت بدنی شما را نیز بهبود می‌بخشد. در این جکوزی تجهیزات بسیاری وجود دارد که در ادامه به بررسی کامل آن‌ها خواهیم پرداخت. بهترین مدت‌زمان قرار گرفتن در وان جکوزی، بین 15 تا 20 دقیقه است.

معرفی جکوزی 4 نفره ترموزا مدل 175

جکوزی 4 نفره ترموزا مدل 175 یکی از جدیدترین انواع وان جکوزی در ایران است که قابلیت‌های زیادی دارد و از آن می‌توان در استخر و باشگاه‌های ورزشی استفاده کرد. حمام کردن یکی از روش‌های محبوب برای بازگرداندن انرژی ازدست‌رفته است و کمک می‌کند تا تنش‌های جسمی و روانی تا حد زیادی کم شود.

وان جکوزی ترموزا دارای طراحی زیبا است. برای ساخت شاسی آن از استلنس استیل گرید 304 استفاده شده و بدنه آن نیز از جنس اکریلیک ABS است که مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد. روی بدنه نیز یک لایه کامپوزیت قرار گرفته است که استحکام آن را چندین برابر افزایش می‌دهد.

انواع جکوزی های چند نفره ترموزا

جکوزی‌ ترموزا مدل 175 را می‌توان براساس امکاناتی که دارد نیز دسته‌بندی کرد:

  • جکوزی تیپ یک: جکوزی نوع یک ترموزا مدل 175 دارای پمپ آب یک اسب بخاری LX بوده و از زیرسری، کلید تنظیم فشار آب، دستگیره و پانل برخوردار است. همچنین این جکوزی 6 ماساژور کناری داشته و کلید خاموش و روشن کردن آن نیز پنوماتیک است که با فشار هوا کار می‌کند.
  • جکوزی تیپ 2: در وان جکوزی تیپ 2 ترموزا، علاوه‌بر تمام امکانات نوع اول، تجهیزات پیشرفته‌تری وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به کلید روشن و خاموش دیجیتالی لمسی و چراغ LED با نور ملایم اشاره کرد؛ همچنین یک سنسور سطح‌سنج آب نیز در این نوع جکوزی وجود دارد که از سرریز شدن آب جلوگیری می‌کند. یک کلید محافظ جان یا قطع‌کن نیز در این محصول تعبیه شده است.
  • جکوزی تیپ 3: عمده امکانات موجود در وان جکوزی تیپ 3، در واقع همان تجهیزاتی هستند که در نوع 2 وجود دارند؛ اما در این مدل از جکوزی‌های ترموزا 8 ماساژور کف و یک موتور حباب‌ساز یا بلوئر هم قرار گرفته است. این موتور با ایجاد فشار هوا، باعث جریان آب در اطراف بدن می‌‌شوند.
  • جکوزی تیپ 4: هر آنچه که در جکوزی ترموزا مدل 175 تیپ 3 دیدیم، در تیپ 4 نیز وجود دارد؛ البته وجود تجهیزاتی مانند صفحه کلید لمسی بلوتوثی، رادیو و بلندگو باعث برتری نوع چهارم شده است. در این وان جکوزی نشانگر دمای آب و قفل صفحه کلید هم وجود دارد تا بدون نگرانی از قطع یا عوض شدن موزیک، پادکست یا رادیو، به صداهای مورد علاقه‌تان گوش بدهید.
  • جکوزی تیپ 5: علاوه‌بر امکانات جکوزی ترموزا تیپ 4، در تیپ 5 یک نمایشگر اسمارت 12 اینچ نیز قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید از تماشای فیلم و انیمیشن محبوبتان لذت ببرید. این نمایشگر و ریموت کنترل آن ضدآب هستند و لازم نیست بابت خراب شدنشان در اثر برخورد با رطوبت نگران باشید.
READ  فوائد شگفت انگیز وان جکوزی برای ورزشکاران

 

ویژگی‌های جکوزی چند نفره ترموزا

جکوزی‌ چند نفره ترموزا مدل 175 با استفاده از بروزترین روش‌ها و فناوری‌های پیشرفته ساخته می‌شود. میزان مصرف برق این وان جکوزی 3 آمپر بوده و میزان خروجی جریان آب آن 350 L/M است.

جکوزی 4 نفره ترموزا در ابعاد 175* 175* 68 سانتی‌متر تولید می‌شود و اندازه طول و عرض آن براساس تعداد افراد، تغییر می‌کند. وجود موتورهای پیشرفته برای ایجاد فشار آب باعث شده تا استفاده از این جکوزی، علاوه‌بر آرام‌سازی، خواص درمانی نیز داشته باشد؛ به‌همین دلیل بیشتر کسانی که به دردهای عضلانی و مفصلی مبتلا هستند، برای خرید یک وان جکوزی خانگی اقدام می‌کنند.

ابعاد وان‌ جکوزی ترموزا نسبت به دیگر وان‌ها، بزرگ‌تر است و این امر باعث می‌شود افراد قدبلند با راحتی بیشتری از آن استفاده کنند؛ همچنین امکان استفاده چند نفره هم از آن‌ وجود دارد.

مزایای استفاده از جکوزی 4 نفره ترموزا

جت‌های خروج آبی که در وان جکوزی 4 نفره ترموزا قرار دارند، آب را با سرعت زیادی به گردش درمی‌آورند که این موضوع، فواید بسیاری را برای سلامت جسمانی و آرامش روان شما به همراه دارد. از مزایای استفاده از جکوزی 4 نفره ترموزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود عملکرد دستگاه گردش خون: گرمای آب باعث می‌شود تا جریان خون در رگ‌ها تسهیل شده و مواد مورد نیاز سلول‌ها در زمان کمتری به آن‌ها برسند؛ به‌علاوه جریان آبی که توسط جت‌های ماساژدهنده در جکوزی ایجاد می‌شود، به کاهش غلظت خون و تنظیم ضربان قلب نیز کمک می‌کند. همین امر باعث شده برخی از پزشکان برای درمان آرتروز و خشکی مفاصل، استفاده از یک وان جکوزی را توصیه کنند.
  • کاهش درد عضلانی: فشار آب در جکوزی مانند یک ماساژور عمل می‌کند و به‌همین‌دلیل در درمان دردهای عضلانی و اسپاسم بسیار موثر است؛ همچنین افرادی‌ که تمرین‌های ورزشی سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند و در اثر آن تمرین‌ها آسیب دیده‌اند، می‌توانند از جکوزی 4 نفره ترموزا برای تسریع بهبودشان استفاده کنند.
  • افزایش انعظافپذیری بدن: یکی از روش‌های ثابت‌شده برای بیشتر کردن انعطاف‌پذیری بدن، انجام منظم حرکات کششی در وان جکوزی است. این کار علاوه‌بر اینکه میزان مقاومت عضلات شما را افزایش می‌دهد، دامنه حرکتی آن‌ها را گسترش داده و در نتیجه احتمال آسیب دیدنشان را کاهش می‌دهد.
  • بهبود سطح سلامت روانی: استراحت در یک مکان شخصی و راحت باعث می‌شود از افکار آزاردهنده‌ای که در طول روز به ذهنتان حمله‌ور می‌شوند، رها شوید و برای چند دقیقه آرامش ذهنی فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. غوطه‌ور شدن در آب گرم در کنار گوش دادن به یک موزیک ملایم می‌تواند تمام احساسات بد، استرس و اضطراب را از شما دور کند.
  • کمک به خواب بهتر: زمانی ‌که از یک جکوزی آب گرم قبل از خوابیدن استفاده می‌کنید، تنش‌های موجود در عضلاتتان کاهش یافته و تمام بدنتان در حالتی راحت قرار می‌گیرد. این آرام‌سازی باعث می‌شود تا سریع‌تر به خواب بروید؛ به‌علاوه خوابی آرام را تجربه کنید و در هنگام بیدار شدن، احساس خستگی نداشته باشید.
  • ایجاد محیطی تمیز و مناسب برای افراد حساس: کسانی ‌که نسبت به تمیزی حساس هستند و تمایلی به استفاده از جکوزی‌های عمومی در استخر یا باشگاه‌های تناسب اندام ندارند، می‌توانند جکوزی 4 نفره ترموزا را در منزل خود نصب کنند. با این کار دیگر لازم نیست بابت کثیف یا غیربهداشتی بودن آب وان نگران باشید و می‌توانید در محیطی کاملا شخصی و با آب در دمای دلخواهتان استحمام کنید.
READ  فروشگاه آنلاین جکوزی

 

نکات مهم در استفاده از جکوزی 4 نفره ترموزا

زمانی ‌که می‌خواهید از یک جکوزی 4 نفره استفاده کنید، باید توجه کنید که احتمال رشد عوامل بیماری‌زا در محیط‌های گرم و مرطوب به‌مراتب بالاتر است. این امر درصورت عدم استفاده از کلر و مود ضدعفونی‌کننده در آب وان بیشتر نیز می‌شود؛ به‌همین‌دلیل لازم است در فواصل زمانی منظم وان جکوزی را به‌طور کامل تمیز وصدعفونی کرده و درهنگام استفاده چند نفری، بهداشت را رعایت کنید.

به‌دلیل اینکه استفاده زیاد از جکوزی روی باروری آقایان تاثیر منفی می‌گذارد و علاوه‌بر آن، خطر بیماری واریس را نیز افزایش می‌دهد، لازم است تعداد دفعات قرار گرفتن در وان جکوزی مدیریت شود.

بهتر است قبل از اینکه وارد وان جکوزی شوید، دوش بگیرید و آلودگی‌های پوستی را پاک کنید. این کار باعث می‌شود آب وان در مدت‌زمان کوتاهی آلوده نشده و از استحمام در آن لذت بیشتری ببرید. به‌دلیل اینکه موادی مانند لوسیون و کرم‌های نرم‌کننده می‌توانند خاصیت آنتی‌باکتریالی آب را کم کنند، از مصرفشان قبل از حمام بپرهیزید.

حرارت آب را متناسب با بدنتان تنظیم کنید. برای کودکان بالای 10 سال دما باید پایین‌تر از 37 درجه تنظیم شود و برای بزرگسالان، 38 درجه سانتیگراد، مناسب است. به‌هیچ وجه حرارت را از 41 درجه بالاتر نبرید. جکوزی ترموزا تیپ 4 و 5 دارای نشانگر دما هستند.

اگرچه نشستن در وان جکوزی بسیار لذت‌بخش بوده و مزایای زیادی دارد اما اگر بیشتر از 15 دقیقه در یک جکوزی سپری کنید، ممکن است دچار سرگیجه، حالت تهوع و ضعف شوید. علت این امر، گرمایی است که بدنتان در طول استحمام دریافت می‌کند. برای اینکه زمان ماندن در وان را افزایش دهید، می‌توانید دمای آب را کمی پایین‌ بیاورید.

کودکانی که کمتر از 10 سال سن دارند، هرگز نباید از جکوزی استفاده کنند؛ زیرا بدن آن‌ها هنوز نمی‌تواند دما را تنظیم کند و علاوه‌بر آن کنترل درجه حرارت آب نیز برای آن‌ها سخت است.

READ  12 مزیت فوق‌العاده جکوزی برای ذهن و بدن

اگر موهای بلندی دارید، قبل از ورود به جکوزی آن‌ها را ببندید و جمع کنید؛ زیرا ممکن است در مکنده‌ها گیر کنند. در هنگام استفاده از وان جکوزی، سرتان را داخل آب فرو نبرید.

در هنگام خرید جکوزی چند نفره ترموزا به چه مواردی توجه کنیم؟

قبل از انتخاب نوع جکوزی، به فضای حمام یا استخرتان توجه کنید. بهتر است طول و عرض محل نصب وان جکوزی را در اختیار داشته باشید و درصورت نیاز، لوازم دیگر مانند توالت، روشویی و دوش را از آن خارج کنید.

محل مورد نظر را ازلحاظ اتصالات الکتریکی و لوله‌ آب بررسی کنید.

کف حمام یا استخر باید کاملا صاف باشد و علاوه‌بر آن، لازم است پایه‌های وان جکوزی نیز در محل مناسبی قرار بگیرند. این امر باعث می‌شود تا آب جکوزی کاملا تخلیه شود. باقی‌ ماندن آب در وان می‌تواند به موتور آسیب بزند.

با توجه به بودجه و نیازهایتان نوع جکوزی را انتخاب کنید. اگر به امکانات بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید با دادن هزینه بیشتر تجهیزات دیگری را به وان جکوزی اضافه کنید.

بهتر است به موقعیت زیرسری در وان جکوزی توجه داشته باشید.

برای استخر و ویلاهای بزرگ، بهتر است از جکوزی‌ 6 نفره یا بیشتر استفاده کنید؛ زیرا ممکن است در مهمانی‌ها یا دورهمی‌ها بخواهید با همراهانتان چند ساعتی را در آن بگذرانید. جکوزی دونفره بیشتر در هتل و حمام منزل نصب می‌شود.

قیمت جکوزی 4 نفره ترموزا

قیمت خرید جکوزی 4 نفره ترموزا مدل 175 تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیپ جکوزی
  • نوع شیرآلات
  • رنگ اکسسوری ها
  • تعداد جت کف
  • قرار دادن تجهیزاتی مانند پانل ترموود، هیتر گرم کن، چراغ LED و محافظ جان
  • هزینه حمل‌ونقل
  • هزینه مواد اولیه

با توجه به این عوامل متغیر، قیمت جکوزی ترموزا مدل 175 حدود 70میلیون تومان تا  160میلیون تومان است.

خرید جکوزی 5 نفره ترموزا

جکوزی 5 نفره ترموزا مدل 175 دارای گارانتی 5 ساله برای بدنه و گارانتی 2 ساله تجهیزات است. علاوه‌بر آن، خریداران می‌توانند تا 10 سال از خدمات پس از فروش شرکت ترموزا استفاده کنند.

برای مشتریان مناظق مختلف شهر تهران و البرز هزینه حمل‌ونقلی درنظر گرفته نمی‌شود؛ همچنین برای کسانی که در شهرستان زندگی می‌کنند، محصول تا محل باربری مبدا به‌شکل رایگان حمل خواهد شد.

جمع‌بندی

جکوزی 4 نفره ترموزا مدل 175 امکانات بسیاری دارد و بدنه آن از موادی ساخته شده است که تا چندین سال دچار پوسیدگی و خوردگی نخواهد شد. این جکوزی تفاوت‌های زیادی با وان‌های معمولی دارد و با استفاده از آن می‌توانید جسم و ذهنتان را از سختی‌های زندگی روزمره آزاد کنید.

 

اینستاگرام ترموزا

اینستاگرام ترموزا

 

بازگشت به لیست