مجله ترموزا

پرفروش ترین جکوزی برند ترموزا

پرفروش ترین جکوزی برند ترموزا

پرفروش ترین جکوزی برند ترموزا

اطلاع از پرفروش ترین جکوزی امروزه برای سرویس‌های بهداشتی خانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب جکوزی‌های لاکچری و باکیفیت در کنار وان‌های ساده می‌تواند تاثیر بسیاری در دکوراسیون محیط داشته باشد.

استفاده از جکوزی می‌تواند انرژی از دست‌رفته شما را پس از یک مسافرت طولانی یا یک روز کاری خسته‌کننده بازگرداند. بنابراین، شناخت ویژگی‌های این محصول و همچنین آشنایی با انواع آن، باعث می‌شود تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

جکوزی برند ترموزا

جکوزی چیست؟

پیش از معرفی پرفروش ترین جکوزی، بهتر است با این وسیله کاربردی و در عین حال لوکس بیشتر آشنا شویم. جکوزی سیستمی پرطرفدار است که بیشتر در استخرهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم امروزه در ویلاها و منازل نیز برای استفاده شخصی ساخته می‌شود.

جکوزی در واقع یک وان بزرگ است که آب داخل آن با فشار زیادی از دیواره وان به‌داخل آن پمپاژ می‌شود. این فشار بالای آب برای ماساژ عضلات بدن بسیار مناسب است و به‌همین دلیل از این سیستم برای رفع خستگی استفاده می‌شود.

جکوزی دونفره شیک ترموزا

جکوزی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که همین ویژگی‌ها باعث می‌شود تا روزبه‌روز به طرفداران آن اضافه شود. به‌طور کلی افراد از این سیستم برای ماساژ عضلات خود و رفع خستگی استفاده می‌کنند. البته استفاده از وان داغ یا همان جکوزی برای افرادی که از بیماری‌های عضلانی و همچنین کمردردهای ناشی از کهولت سن رنج می‌برند نیز بسیار مفید است و می‌تواند روند بهبودی آنها را تسریع بخشد.

قیمت جکوزی نسبت به دیگر سیستم‌ها مانند سونای خشک یا سونای بخار پایین‌تر است و همین امر باعث شده تا عده زیادی به فکر تعبیه آن در منازل خود بیفتند. به این منظور بهتر است پیش از خرید با پرفروش‌ ترین جکوزی‌ موجود در بازار، انواع، مزایا و همچنین عملکرد این محصول بیشتر آشنا شویم.

نحوه عملکرد جکوزی

آشنایی با نحوه عملکرد جکوزی باعث می‌شود تا بتوانیم برندهای گوناگون این محصول را از نظر کارآیی و کیفیت مقایسه کنیم. همانطور که اشاره شد، جکوزی به حوضچه‌ای پر از آب گفته می‌شود که در آن آب با فشار و درجه حرارت بالا به داخل وان پمپاژ می‌شود و همین امر نیز به ماساژ عضلات کمک می‌کند.

بنابراین، در این سیستم ابتدا باید درجه حرارت آب بالا رود. به این منظور از تجهیزات گرمایشی مانند مبدل‌های حرارتی استفاده می‌شود. آب با عبور از داخل این تجهیزات گرمایشی گرم شده و از طریق پمپ‌ها درون لوله‌ها به‌گردش در می‌آید. در مرحله بعدی باید آب گرم‌شده از فیلترهای فشنگی عبور داده شده و سپس به داخل وان داغ وارد شود.

 

یکی از مهم‌ترین اجزای پرفروش ترین جکوزی دماسنج یا همان سیستم کنترل مرکزی است. ازآنجایی‌که دمای وان داغ نباید از 40 درجه سانتی‌گراد بالاتر رود، با استفاده از این سیستم، دما و میزان آب ورودی به‌طور لحظه‌ای کنترل می‌شود. در صورتی که دمای آب از مقدار تعیین‌شده بالاتر رود، ممکن است افراد حاضر در جکوزی دچار حالت تهوع و سرگیجه شوند.

 

بهترین برند وان جکوزی خانگی ایرانی و خارجی

مزیت‌های استفاده از جکوزی

همانطور که اشاره شد، از جکوزی غالبا برای از بین‌بردن خستگی طولانی‌مدت و همچنین درمان دردهای عضلانی استفاده می‌شود. اولین اقدام برای رفع خستگی پس از فعالیت شدید بدنی معمولا دوش آب گرم است. اما امروزه مردم در کنار دوش آب گرم از جکوزی نیز به‌دلیل فواید زیاد آن استفاده می‌شود. در ادامه به‌برخی از مزایای استفاده از این سیستم اشاره می‌کنیم.

READ  وان عاشقانه

کاهش دردهای استخوانی و غضروفی

همانطور که اشاره شد، در جکوزی از آب گرم استفاده می‌شود. این دمای نسبتا بالای آب باعث می‌شود تا تمامی رگ‌ها و عضلات موجود در بدن منبسط شوند و به‌این‌ترتیب جریان خون به عضلات و بخش‌های مختلف بدن افزایش پیدا کند. این افزایش جریان خون، نه‌تنها دردهای عضلانی را کاهش می‌دهد، بلکه روی دردهای استخوانی و غضروفی تمامی نقاط بدن نیز تاثیر می‌گذارد.

بهبود کیفیت خواب

دوش آب گرم پیش از خواب یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش کیفیت خواب است. حالا با استفاده از جکوزی می‌توانید این جریان آب گرم را با ماساژ نیز همراه کنید. غوطه‌ور‌شدن در آب گرم جکوزی، یک ساعت پیش از خواب می‌تواند تاثیر فراوانی به داشتن خوابی آرام و عمیق داشته باشد.

رفع خستگی

پرفروش ترین جکوزی آن است که بتواند تاثیر بسیاری در رفع خستگی روزانه افراد داشته باشد. این وان آب داغ توسط منافذی که دارد، آب را با فشار بالا به داخل پرتاب می‌کند که خود باعث ماساژ بدن می‌شود. توصیه می‌شود پس از خارج‌‌شدن از جکوزی، مدت کوتاهی را به استراحت بپردازید تا بدن بتواند به‌حالت اولیه خود بازگردد.

افزایش درجه حرارت بدن

یکی از فواید استفاده از جکوزی، افزایش درجه حرارت بدن است. با افزایش درجه حرارت بدن به‌وسیله آب گرم داخل این وان، دمای بافت‌ها و عضلات افزایش پیدا می‌کند که در نتیجه آن میزان سوخت‌وساز بدن نیز افزایش می‌یابد. این افزایش سوخت‌وساز بدن به‌ویژه برای افرادی که به‌دنبال کاهش وزن هستند، بسیار موثر خواهد بود.

تسکین کمردرد

از جکوزی می‌توان برای کاهش و تسکین کمردرد و مشکلاتی مانند درد ستون فقرات استفاده کرد. گرمای آب باعث تقویت عضلات پشت کمر می‌شود و انعطاف‌پذیری آنها را افزایش می‌دهد. افراد مسن و همچنین کارمندانی که در طول روز مدت‌زمان طولانی را نشسته کار می‌کنند، می‌توانند از جکوزی برای تسکین دردهای کمری خود استفاده کنند.

انواع پرفروش ترین جکوزی

ازآنجایی‌که وان جکوزی را می‌توان برا مصارف گوناگونی اعم از تفریح تا استراحت و آرامش مورد استفاده قرار داد، باید با شناخت انواع آن بهترین نوع را برای مصرف خود انتخاب کرد. بنابراین، لازم است تا پیش از معرفی پرفروش ترین جکوزی با انواع این سیستم بیشتر آشنا شویم. این سیستم را می‌توان براساس موارد گوناگون به‌انواع مختلف دسته‌بندی کرد. در ادامه به‌هریک از این دسته‌بندی‌ها اشاره می‌کنیم.

جکوزی پرفروش در تهران

انواع جکوزی براساس ظرفیت

یکی این دسته‌بندی‌ها، براساس ظرفیت و تعداد افرادی است که قادرند از آن استفاده کنند. جکوزی‌ چند نفره و تک نفره از انواع این محصول هستند که متناسب با نیاز افراد و همچنین فضای نصب آن انتخاب می‌شوند.

به‌عنوان مثال می‌توان جکوزی‌های چند نفره را به جز در فضای خانه، در بیرون سرویس حمام مانند حیاط خانه‌های ویلایی نیز مورد استفاده قرار داد. یکی از پرفروش‌ ترین جکوزی‌های موجود در بازار جکوزی ترموزا بوده که دارای انواع تک نفره، 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره ، 8 نفره و حتی 12 نفره است.

انواع جکوزی براساس جنس

وان‌های داغ را می‌توان براساس جنس بدنه نیز دسته‌بندی کرد. جکوزی ترموزا یکی از پرفروش‌ ترین جکوزی‌های موجود در بازار است که می‌توانید آن را در انواع جنس‌های بدنه متفاوت خریداری کنید. جنس این محصول معمولا براساس نوع و میزان مصرف انتخاب می‌شود.

READ  جکوزی چند نفره ترموزا مدل 175

جکوزی بادی یکی از انواع این محصول است که معمولا از ماده‌ای به‌نام PVC ساخته می‌شود. این ماده دارای دوام و استحکام خوبی است اما ممکن است در اثر استفاده بیش از حد آسیب ببینند. از طرفی تنوع ظاهری این نوع جکوزی چندان بالا نیست.

جکوزی‌های سرامیکی و آکریلیک از پرفروش ترین جکوزی‌های در بازار هستند که جزء زیباترین وان‌های جکوزی نیز به‌حساب می‌آیند. این جکوزی‌ها دارای جنس سختی هستند و دستگاه‌ها و پمپ‌های مختلف، در اطراف آن تعبیه خواهند شد.

جکوزی‌های سرامیکی دارای استحکام و ماندگاری بالایی هستند و به‌دلیل ظاهر زیبایی که دارند، بهترین انتخاب برای سرویس‌های حمام در ویلاها و منازل خواهند بود. به‌همین دلیل بیشتر طراحان داخلی و معماران این نوع جکوزی را پیشنهاد می‌کنند.

جکوزی آکریلیک که از دیگر انواع پرطرفدار وان‌های داغ است، از ورقه‌های پلیمری ساخته می‌شود و به‌دلیل وزن پایین، مقاومت بالا و تنوع بسیاری که دارند، مورد توجه معماران، طراحان داخلی و همچنین مشتریان قرار گرفته‌اند.

از دیگر انواع وان داغ می‌توان به جکوزی فایبرگلاس اشاره کرد که به آن جکوزی پلاستیکی نیز گفته می‌شود. این محصول دارای قیمت مناسب‌تر و وزن پایین‌تر است. چدن و کامپوزیت نیز از دیگر جنس‌هایی است که می‌توانید برای این سیستم انتخاب کنید.

 

انواع جکوزی براساس شکل ظاهری

جکوزی‌ها را براساس شکل ظاهری به‌انواع گوناگونی تقسیم می‌کنند. انتخاب شکل جکوزی باید باتوجه به محیطی باشد که می‌خواهید وان را در آن نصب کنید. معمولا برای سرویس حمام از انواع 3 گوش این محصول استفاده می‌شود تا جای کمتر و ظاهر بهتری داشته باشد. در ادامه به انواع جکوزی براساس شکل ظاهری آن اشاره می‌کنیم.

  • جکوزی مستطیلی

یکی از پرفروش ترین جکوزی‌های موجود در بازار، جکوزی مستطیلی است. مدل و ابعاد این نوع حمام وان داغ، باید متناسب با متراژ حمام یا فضای مورد استفاده باشد. بنابراین، لازم است تا قبل از خرید، مساحت حمام با دقت اندازه‌گیری شود.

جکوزی‌های مستطیلی معمولا در 3 سایز کوچک با ابعاد 2 الی 4 نفره، متوسط با ابعاد 4 الی 6 نفره و بزرگ برای بیش از 7 نفر ساخته می‌شوند. این مدل جکوزی‌ها معمولا در ویلاها، فضاهای باز و همچنین استخرهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • جکوزی 3 گوش

جکوزی 3 گوش، مثلثی یا کنجی از دیگر انواع پرفروش ترین جکوزی‌هایی است که معمولا در سرویس بهداشتی یا حمام منازل قرار می‌گیرد. ازآنجایی‌که برای نصب این وان به فضای کم( حداقل 2 دیوار قائم) نیاز است، از آن در حمام‌های کوچک منازل آپارتمانی نیز استفاده می‌شود. معمولا در این نوع جکوزی‌ها یکی از پانل‌های جلویی را به‌صورت آکواریومی طراحی می‌کنند که جلوه بسیار زیبایی دارد.

  • جکوزی گرد یا دایره‌ای

جکوزی گرد یا همان دایره‌ای از دیگر مدل‌هایی است که می‌توان آن را به‌صورت مستقل یا توکار نیز نصب کرد. این نوع وان را می‌توانید به‌صورت توکار همانند استخر نصب کنید. ازآنجایی‌که به‌دلیل ظاهر این نوع جکوزی، فضای بیشتری نیاز است، معمولا از آن در استخرهای عمومی، ویلاها یا حیاط استفاده می‌شود.

جکوزی چندنفره در تهران

نکات خرید جکوزی

پیش از معرفی پرفروش ترین جکوزی لازم است تا به نکات مهمی در خرید این محصول اشاره کنیم. اطلاع از این نکات باعث می‌شود تا انتخاب بهتری داشته باشیم. در ادامه به برخی از این نکات کاربردی اشاره خواهیم کرد.

دوام و ماندگاری جکوزی

خرید وان جکوزی‌ بادی نسبت به دیگر انواع وان‌ها دارای هزینه پایین‌تری است اما باید دقت داشته باشیم که دوام آن نیز نسبت به انواع جکوزی‌های سرامیکی و آکریلیک پایین‌تر است. بنابراین، اگر به‌دنبال وان آب داغی هستید که در عین زیبایی، دارای دوام مناسبی نیز باشد، جکوزی‌های فایبرگلاس و آکریلیک را می‌توان از شیک‌ترین و بادوام‌ترین جکوزی‌ها دانست.

READ  لیست قیمت جکوزی و محصولات ترموزا

شکل ظاهری و ابعاد جکوزی

در انتخاب شکل ظاهری و همچنین ابعاد جکوزی لازم است تا به ابعاد سرویس حمام یا جایی که قصد استقرار وان جکوزی را دارید، توجه داشته باشید و متناسب با فضا و امکانات در دسترس نوع محصول را تهیه کنید.

قیمت جکوزی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید پرفروش ترین جکوزی باید به آن توجه شود، قیمت جکوزی است. عامل اصلی و تعیین‌کننده قیمت این محصول، جنس بدنه آن بوده که بسته به انواع و اقسام مختلف آن اعم از فایبرگلاس، سرامیک، بادی و آکرولیک می‌تواند متفاوت باشد.

از طرف دیگر اندازه و ابعاد وان نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت این سیستم می‌گذارد. مطمئنا یک جکوزی 4 نفره قیمت کمتری نسبت به جکوزی‌های 8 یا 12 نفره دارد. تجهیزات و متعلقات وان جکوزی نیز تاثیر قابل توجهی روی قیمت آن خواهد گذاشت.

لوله‌کشی صحیح و استاندارد

یک جکوزی استاندارد لازم است تا لوله‌کشی صحیح و استانداری داشته باشد. لوله‌کشی باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه‌بر حوزه گرمایشی و ماساژ، تصفیه آب را نیز به‌خوبی انجام دهد. بنابراین، باید توجه داشته باشید که فضایی که برای جکوزی در نظر گرفته‌اید، دارای لوله‌کشی مناسبی باشد تا از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

تجهیزات و متعلقات

به‌هنگام خرید جکوزی باید به تجهیزات و متعلقات آن نیز توجه داشته باشید. بدون تجهیزات مناسب یک جکوزی کارآیی چندانی ندارد. پمپ‌ها، فیلترهای تصفیه و همچنین سیستم گرمایشی از مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که می‌توانند کیفیت و کارآیی این محصول را مشخص کنند.

می‌توانید با توجه به علاقه خود متعلقات دیگری مانند چراغ‌های داخل و همچنین پس‌زمینه، کنترل پنل دیجیتال، بالشتک‌های مختلف، ریموت کنترل و اسپیکر ضدآب را نیز به وان جکوزی خود اضافه کنید. آنچه در این میان اهمیت دارد تهیه این سیستم پرکاربرد از برندهای معتبر و باکیفیت است تا بتوانید تجربه واقعی از یک محصول کاربردی را حس کنید.

پرفروش ترین جکوزی

اگر به‌دنبال وان جکوزی هستید که بتوانید علاوه‌بر کیفیت از زیبایی و حس خوب دما، فشار آب و رنگ‌های درخشان آن استفاده کنید، جکوزی ترموزا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این جکوزی دارای وان پیشرفته‌ای است که در آن آب با فشار جت‌های جکوزی درون وان پرتاب می‌شود و حس نشاط و سرزندگی را به‌شما می‌دهد.

جکوزی ترموزا یکی از پرفروش ترین جکوزی‌هایی است که می‌توانید در بازار بیابید. دلیل آن را نیز می‌توان خلاقیت در ساخت، کیفیت بالا و زیبایی بی‌نظیر آن دانست. این جکوزی می‌تواند لحظات آرامش‌بخشی را به زندگی شما وارد کند.

جمع‌بندی

وان جکوزی به حوضچه‌ای بسته گفته می‌شود که این قابلیت را دارد تا آب را با فشار و دمای بالا از دیواره‌ها به‌ داخل پمپاژ کند. فواید بسیار زیاد این وسیله کاربردی باعث شده تا بتواند حس آرامش و رفع خستگی را به افراد القا کند.

یکی از پرفروش‌ ترین جکوزی‌های موجود در بازار جکوزی ترموزا است. شما می‌توانید این سیستم کاربردی را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در ابعاد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه