مجله ترموزا

زیر دوشی حمام فروش آنلاین با ابعاد مختلف

ابعاد استاندارد زیردوشی

زیر دوشی حمام فروش آنلاین با ابعاد مختلف

زیر دوشی حمام از جمله تجهیزات زیبایی و بهداشتی است که در حمام‌های کوچک کاربری‌های مفیدی دارد. درواقع می‌توان گفت با توجه به تحولاتی که در سبک زندگی انسان‌ها رخ داد و مسیر پیشرفت به‌سمت جهان مدرنیته، طراحی خانه و فضاهای مختلف درون آن دچار تغییرات بسیاری شد.

حمام نیز از این قاعده مستثنی نیست. دکوراسیون این قسمت از خانه به‌علت مسائل بهداشتی و استفاده مکرر توسط افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل است که تجهیزات موجود در آن، ضمن زیبایی‌بخشی به فضای حمام باید پاسخگوی نیاز انسان امروز باشد.

اگر مشتاقید که راجع‌به این مسئله صحبت بیشتری داشته باشیم، پیشنهاد می‌کنیم از این مقاله کامل و جامع به‌راحتی نگذرید. اینجا هرآنچه که لازم است، دررابطه با یکی از مدرن‌ترین تجهیزات حمام بیان کردیم.

زیر دوشی حمام

زیر دوشی حمام ترموزا

تجربه استحمامی آسان و تمیز با زیردوشی

دقت در انتخاب و خرید تجهیزات حمام از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه حمام از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ محسوب می‌شود و با بهداشت انسان‌ها سروکار دارد.

صفحه‌ای که با سطح صاف و صیقلی خود، جهت پوشش‌دهی سطح زیرین تجهیزات دیگر مانند کابین، پنل یا شیردوش نصب می‌شود، زیردوشی نام دارد و از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در سال‌های اخیر جای خود را در حمام‌های کوچک و مدرن باز کرد.

این قطعه در طرح‌های فراوان، جنس‌های متنوع و ابعاد مختلفی ساخته می‌شود تا تناسب خود را با کابین، دوردوشی و محل نصب حفظ کند. در عنوان‌های بعد راجع‌به این جزئیات، بحث بیشتری خواهیم داشت.

چرا باید زیردوشی را در فضای کوچک حمام داشته باشیم؟

امروزه خانه‌های آپارتمانی دارای حمام و سرویس بهداشتی کوچکی است که در مواردی این 2 بخش در یک فضا با یکدیگر ترکیب شده‌اند. این مسئله می‌تواند در رعایت بهداشت، چالش بزرگی باشد.

اگر شما نیز از افرادی هستید که از تنگ‌بودن محیط حمام یا مجزانبودن آن از سرویس بهداشتی ناراضی هستید، ما به‌ شما کمک می‌کنیم تا با ایجاد تغییراتی در دکوراسیون حمام، در جهت رفع این مشکل قدمی بردارید.

پانل زیردوش همان راهکار نوینی است که برای رعایت بیشتر بهداشت در اختیار شماست. حالا به نظر شما این وسیله چه کارایی دارد؟ به این منظور، در عنوان بعدی همراه ما باشید.

حس تمیزی و راحتی با کاربردهای زیردوشی

حس تمیزی و راحتی با کاربردهای زیردوشی

زیردوشی

پانل زیردوش برای استفاده در خانه‌هایی که فضای استحمام کوچکی دارند، یک گزینه عالی جهت برقراری بهداشت محسوب می‌شوند. این وسیله به تفکیک فضای سرویس بهداشتی و حمام منجر می‌شود و به شما کمک می‌کند تا دکور شیکی بسازید.

همچنین مسئله مهم دیگر در رده کاربردهای پانل، جمع‌آوری آب و پیشگیری از لغزندگی سطح زمین و لیزخوردن می‌شود. اگر در خانواده خود، فرزند خردسال یا فرد کهنسالی دارید، استفاده از چنین وسیله‌ای قطعا برایتان ضروری است.

درحقیقت طراحی این پانل به‌گونه‌ای است که آب مورد استفاده در هنگام دوش را در سطح خود جاری می‌کند تا از ریختن و پاشش آن بر سطح زمین یا عناصر موجود در حمام پیشگیری شود. در این صورت می‌توانید اطمینان بیشتری به پاکیزگی حمام و دفع خطرات ناشی از لغزندگی زمین داشته باشید.

ویژگی‌های زیردوشی حمام

حالا که می‌دانید این وسیله چیست و چه کاربردی دارد، تصمیم گرفتیم بررسی مختصری نسبت به ویژگی‌های آن داشته باشیم تا از این طریق با مزایای این محصول نیز آشنایی یابید.

READ  کابین دوش

گفتیم که زیردوشی حمام ضمن ممانعت از انتقال آب به سایر بخش‌ها موجب افزایش سطح بهداشت در حمام می‌شود. اما یکی از ویژگی‌های بارز این کالا، لایه رویی آن است که از جنس آنتی‌باکتریال ساخته شده و از تجمع و فعالیت باکتری‌ها پیشگیری می‌کند. این، از دیگر شاخصه‌هایی است که تمیزی حمام را ارتقا می‌دهد.

ویژگی دیگر این محصول که بیشتر جنبه زیبایی دارد، تنوع رنگ، طرح، ابعاد و اشکال هندسی در بازار است. به این معنی که شما حتما جنسی که مورد نیاز و سلیقه‌تان است را در فروشگاه‌های حضوری یا انلاین پیدا خواهید یافت.

انواع زیردوشی از نظر حرکتی

این وسیله از المان‌هایی است که با توجه به تغییرات اعمال‌شده در طراحی خانه‌های امروزی، روی کار آمد. جالب است بدانید این محصول در 2 دسته ثابت و متحرک وجود دارد و هریک ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر موافق باشید در ادامه تعریف کوتاهی از آنها داشته باشیم.

پانل زیردوش ثابت

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، هنگام ساخت یا بازسازی حمام به‌شکلی ثابت روی کاشی‌های کف زمین نصب می‌شود‌. یعنی جابه‌جایی آنها ممکن نیست‌. بنابراین؛ توصیه می‌شود پیش از نصب، از نوع محصول و مکان قرارگیری آن مطمئن شوید.

پانل زیردوش متحرک

به نظر می‌رسد که این نوع محصول مزیت بیشتری نسبت به نوع قبلی داشته باشد چراکه توسط فرد به‌راحتی قابل انتقال است و می‌توان مکان قرارگیری آن را داخل کابین تغییر داد. همچنین نظافت کابین با استفاده از پانل متحرک راحت‌تر خواهد بود.

انواع زیردوشی از لحاظ نحوه نصب

انواع زیردوشی

پانل‌ها با مدل‌های گوناگون در معماری و دکوراسیون مدرن جایگاه مهمی پیدا کرده است. این محصول فقط یک اکسسوری تجملی برای فضای حمام نیست بلکه حتی در نحوه نصب‌کردن نیز، رده‌بندی‌های مختلفی دارند و کاربردهای منحصربه‌فردی ایفا می‌کند.

می‌پرسید که نصب این تجهیزات چگونه انجام می‌شود؟ به منظور دستیابی به پاسخ این سوال، معرفی‌هایی که در ادامه برایتان آورده‌ایم را لطفا با دقت بخوانید.

پانل زیردوشی توکار

این پانل در عمق پایین‌تری نسبت سطح زمین حمام قابل نصب است. در این صورت با تجمع آب در زیر دوش، از نفوذ به سایر بخش‌ها جلوگیری می‌شود. ناگفته نماند که زیر دوشی توکار با ویژگی بدون لبه‌بودن، خطری برای خردسالان و افراد مسن از لحاظ گیرکردن پا و افتادن نخواهد داشت.

پانل زیردوش روکار

این پانل، دقیقا نقطه مقابل نمونه قبلی است. یعنی با شیبی برآمده از سطح زمین نصب می‌شود و مجددا از جاری‌شدن آب در کف حمام پیشگیری می‌کند.

این محصول در دو نوع ثابت و متحرک وجود دارد. اگر تصمیم به بازسازی حمام یا تغییر دکوراسیون این فضا دارید، استفاده از مدل روکار این وسیله، گزینه ایده‌آل‌تری خواهد بود چراکه از آسیب‌های وارده به کاشی‌ها و سرامیک‌ها ممانعت می‌کند.

انواع زیردوشی از لحاظ جنس

شاخصه مهم دیگری که این محصولات موجود در حمام را تعریف می‌کند و حتی آنها را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌دهد، متریال به‌کاررفته در ساخت آنهاست که هرکدام خواسته و سلیقه‌های متعددی را پوشش می‌دهند.

فایبرگلاس

بدنه این محصول از فایبرگلاس (ترکیب الیاف شیشه و رزین سینتتیک) ساخته شده که مقاومت نسبی خوبی دربرابر خوردگی، فرسایش و حرارت دارد.

همچنین به‌کاررفتن فایبرگلاس در هر محصولی، به‌دلیل ساختار صاف و منظم خود توانایی خوبی در ایجاد زیبایی و جذابیت بصری دارد. همچنین بدون درزبودن بدنه این متریال، زمینه‌ای برای رشد باکتری‌ و قارچ‌‌ها باقی نمی‌گذارد و تمیزکردن آن به‌مراتب آسان‌تر است.

READ  زیردوشی ترموزا

نصب پانل‌هایی که از فایبرگلاس ساخته شده‌اند، به‌علت وزن سبک و طراحی مناسب نسبت به سایر مواد ساخت مانند فلز و سرامیک، راحت‌تر و سریع‌تر است.

پلاستیکی

پانل‌هایی که از پلاستیک ساخته می‌شوند، سبکی و انعطاف بالایی دارند. اگر خواستار تعویض آنها در فواصل زمانی مشخصی هستید، زیردوشی پلاستیکی، قطعا یک گزینه عالی خواهد بود.

قطعا همه شما می‌دانید که پلاستیک پایداری خوبی درمقابل شرایط مختلف دارد و قیمت آن نیز نسبت به سایر متریال‌ها ارزان‌تر است.

چینی

محصولاتی که با استفاده از سرامیک چینی به تولید می‌رسند، نسبت به سایر جنس‌ها وزن و جذابیت بیشتری دارند و قیمت آنها مسلما بالاتر خواهد بود.

پانل‌های زیردوش چینی، لعاب مستحکم و یکدستی دارند اما بااین‌حال احتمال شکستن‌ آنها نیز وجود دارد. برای پیشگیری از وقوع این اتفاق، بهتر است پانل را به‌صورت توکار یا روکار نصب کنیم.

لعابی

بدنه این مدل، عمدتا تلفیقی از فلز و ورقه‌های فولادی است که با استفاده از لایه رنگی و نفوذناپذیر کشیده‌شده روی خود، ظاهر جذاب‌تری یافتند. این لایه استحکام بالایی دربرابر نفوذ رطوبت به سطح فلز دارد.

زیردوشی‌های لعابی انعطاف خوبی ندارند اما مقاومت بالای آنها دربرابر شکستن، چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. البته مسئله دیگری که هنگام خرید شما را دچار تردید می‌کند، این است که از بین‌رفتن تدریجی لایه لعاب موجب خوردگی این محصول در اثر رطوبت خواهد شد.

طرح سنگ

دلیل اینکه چنین تجهیزاتی را با نام طرح سنگ می‌شناسیم، به‌کارگیری مواد پلیمری و کامپوزیتی در روند ساخت آنهاست. همچنین این محصولات استحکامی مشابه سنگ‌های طبیعی دارد.

معمولا حمام‌هایی که دارای دکوراسیون‌های سنتی است و افرادی که به طرح و اشکال طبیعی علاقه‌مند هستند، ترجیح می‌دهند از محصولات طرح سنگ استفاده کنند. ویژگی بارزی که این پانل‌ها نسبت به پانل‌های چینی دارند، وزن سبک و قیمت پایین آنهاست‌ ولی احتمال شکستگی در هر۲ آنها وجود دارد.

ابعاد استاندارد زیردوشی

ابعاد استاندارد زیردوشی

پانل‌های زیردوش در اندازه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود‌. منظور از ابعاد استاندارد، یعنی پانل‌هایی با اندازه‌های مشخص که در انواع کابین‌های مربع، مستطیل و گرد (قوس‌دار) قابل استفاده هستند.

  • ابعاد 80*80 سانتی‌متر مربعی
  • ابعاد 90*90 سانتی‌متر مربعی
  • ابعاد 100*100 سانتی‌متر مربعی
  • ابعاد 100*100 سانتی‌متر گرد
  • ابعاد 100*80 سانتی‌متر
  • ابعاد 120*80 سانتی‌متر
  • ابعاد 120*90 سانتی‌متر

مواردی که در بالا ذکر کرده‌ایم، تنها اندازه‌هایی نیستند که برای ساخت پانل‌ها در نظر گرفته شده بلکه استانداردهایی هستند که بیشترین تولید و عرضه را در بازار دارند‌.

مشکلات استفاده از زیردوشی که باید حتما بدانید

عدم دسترسی به سطح زیرین پانل موجب می‌شود که در گذر زمان، لجن و کثیفی‌های زیادی بر اثر رطوبت در آن ناحیه شکل بگیرد و حتی موجب تجمع حشرات و ایجاد بیماری شود.

این مسئله در پانل‌های ثابت بیشتر صدق می‌کند. شاید با خود فکر کنید که استفاده از نوع متحرک آن، این چالش را حل می‌کند. درصورتی‌که جابه‌جایی این مدل محصولات و پاک‌سازی و ضدعفونی‌کردن ناحیه زیر آن، نیازمند صرف زمان طولانی است.

ضمن اینکه بهتر است برای فرایند جابه‌جایی و نصب مجدد این وسیله از تخصص فردی باتجربه در این زمینه کمک بگیرید‌ که البته این کار با پرداخت هزینه همراه است.

READ  انواع زیردوشی حمام

آنچه که گفتیم، تمام محدودیت‌هایی بود که در استفاده از پانل زیردوش خواهید داشت. البته مزیت‌هایی که خیلی فراوان‌تر هستند، موجب می‌شوند که اغلب افراد با این مشکلات کنار بیایند یا چاره‌ای برای آن بیندیشند.

نکاتی مهم در خرید زیردوشی

قبل از خرید هر محصولی بهتر است همه جوانب را بسنجید و شاخصه‌هایی را که برای داشتن کالایی ارزشمند مهم هستند را در نظر بگیرید. توجه به مواردی که در ادامه بیان کردیم، برای خرید پانلی باکیفیت که پاسخگوی نیاز شما باشد، الزامی است.

  • استقامت پانل: متریال به‌کاررفته در این محصول باید به‌گونه‌ای باشد که وزن انسان را تحمل کند و در اثر نیروهای سنگین، دچار انحنا و شکستگی نشود.
  • نحوه نصب: این وسیله باید به‌شکلی صحیح نصب شوند تا آب را کاملا به مسیر خروجی کف پانل که به چاه متصل است، هدایت کند.
  • جنس بدنه پانل: توصیه می‌شود که این محصولات را با جنس تمام آکریلیک و آنتی‌باکتریال تهیه کنید تا علاوه‌بر ممانعت از لغزندگی، از ایجاد بیماری‌های پوستی جلوگیری کند و در تماس با آب دچار تغییر رنگ نشود.
  • سلامت سیستم انتقال آب: جنس لوله‌های فاضلابی که در زیر پانل تعبیه شده‌اند، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا در مدت‌زمانی کوتاه دچار پارگی و ساییدگی نشود.

درک می‌کنیم که خرید یک پانل با شرایطی که ذکر کرده‌ایم، نیازمند صرف هزینه‌های بالاست. اما اگر هدف شما بهره‌وری از ماندگاری و کیفیت برتر است، ارزش این را دارد که بودجه بیشتری در نظر بگیرید.

قیمت زیردوشی به چه عواملی بستگی دارد؟

همان‌طور که تا اینجای مقاله خواندید، دانستید که این کالاها در تنوع بالایی از جنس، اندازه، شکل، نحوه نصب، یراق‌آلات به‌کاررفته و رنگ وجود دارد. بنابراین؛ قیمت آنها بستگی به انتظاراتی دارد که هنگام تهیه محصول در نظر می‌گیرید.

خرید محصولات حمام از فروشگاهی معتبر

مسلما هیچ فردی در تهیه محصول مورد نظر خود از برند تولیدکننده و عرضه‌کننده آن به‌راحتی نمی‌گذرد. درواقع مهم‌ترین عاملی که اصالت و کیفیت کالای خریداری‌شده را تضمین می‌کند، برند است.

ترموزا، از تولیدکنندگان بزرگ و معروف محصولاتی همچون جکوزی، وان حمام، پانل دوش و زیردوشی، دوردوشی و خیلی از کالاهایی است که اغلب ما حداقل یک نمونه از آن را در چیدمان دکوراسیون مدرن حمام‌های کوچک دیده‌ایم.

این فروشگاه، محصولات خود را در بستر اینترنت معرفی کرده و به فروش می‌رساند. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، کالای مد نظر خود را با هر نیازی که به آن دارید، در ابعاد و نمونه‌های متعدد بیابید و در مدت‌زمانی اندک سفارش خود را تحویل بگیرید.

ترموزا با بالاترین سطح کیفیت تولیدات خود، خدمات پس از فروش، ارسال رایگان و ضمانت کالا، متمایز از سایر برندها آماده خدمت‌رسانی به شما کاربران عزیز است.

جمع‌بندی

پانل زیردوشی با هدف جداسازی محدوده حمام و سرویس بهداشتی، پیشگیری از پاشش آب به سایر نواحی و طراحی یک دکور شیک و مدرن استفاده می‌شود. تنوع این محصولات از جنبه‌های گوناگون موجب شده که شما در انتخاب، دست‌تان کاملا باز باشد.

خرید وان حمام ، فروش جكوزی، كابین سونا، پنل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن ،وان جکوزی در ایران

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه