مجله ترموزا

خرید جکوزی با بهترین قیمت

خرید جکوزی با بهترین قیمت

خرید جکوزی با بهترین قیمت

در این مقاله میخواهیم درباره خرید جکوزی با بهترین قیمت اقدام به خرید جکوزی کنید. بهتر است بدانید که اکنون هزینه ای را متحمل می شوید اما تا سال ها از یک وان و جکوزی عالی بهره مند شوید. اما اگر یک وان جکوزی بی کیفیت تهیه کنید ممکن است به زودی از خرید خود پشیمان شوید پس با دور اندیشی و خریدی با کیفیت و عالی، تا سال ها از وان جکوزی خود لذت ببرید.

جکوزی ها نسل نسبتا جدیدی از وان ها هستند که به امکاناتی نظیر پرتاب آب برای ماساژ بدن و مفصل ها مجهزند. حمام هایی که جکوزی دارند، ما را به یاد اتاق های هتل های لوکس و مجلل می اندازند.

خرید جکوزی با بهترین قیمت
جالب است بدانید که امروزه افراد زیادی این وان های هیجان انگیز را به دکوراسیون داخلی منزل خود افزوده اند. جکوزی در واقع وانی است که مجهز به امکانات آب گرم و تجهیزات خروج پرفشار آب و حباب های هوا می باشد. وان جکوزی های خانگی دارای انواع مختلفی از جمله مدل های گرد، مربع، بیضی و یا مستطیل شکل می باشند. وان جکوزی خانگی برخلاف جکوزی های مستقل، کاملا مجهز هستند.
لازم به ذکر است بیشتر جکوزی ها، دارای پمپ آب، یک سیستم گرمایشی یا یک سیستم تامین حباب هوا هستند.

 

انواع وان جکوزی کوچک و بزرگ

این نوع محصول از نظر ظرفیت به دو نوع یک نفره(کوچک) و چند نفره(بزرگ)  در بخش انواع وان جکوزی تقسیم می شود.

  • جکوزی یک نفره:

این نوع از وان جکوزی، مثل وان حمام است که برای تامین فشار جت ها از یک پمپ استفاده می‌شود. بدنه آن که عموماً از جنس فایبر گلاس است.  در حمام یا اتاق خواب نصب می‌شود و آب داخل آن بعد از هر بار استفاده تخلیه می‌شود. همچنین برخی از آن ها برای گرم کردن آب مجهز به المنت حرارتی نیز هستند.

READ  12 مزیت فوق‌العاده جکوزی برای ذهن و بدن

 

  • جکوزی چند نفره:

این نوع وان جکوزی ها با توجه به ظرفیتشان دارای ابعاد متفاوتی نیز هستند. آب داخل جکوزی به وسیله جت ها با فشاری تعیین شده به داخل هدایت می‌شود.
مورد استفاده آن ها در محل‌های عمومی و ساختمان ها است. این جکوزی ها با همان شرایط دیوارهای استخر ساخته می‌شوند و جنس آن ها نیز از مصالح ساختمانی است. پمپ تصفیه این سیستم مثل استخر، آب را از کف می‌گیرد و بعد از گذراندن از صافی اولیه آن را به سمت صافی اصلی هدایت می‌کند.

قیمت وان جکوزی و سونای خانگی

قیمت وان جکوزی و سونای خانگی وابسته به فاکتورهایی مانند ابعاد، جنس، نوع شاسی، شیرآلات، نوع تیپ جکوزی ها (آپشن های مختلف که براساس تیپ جکوزی متغییر است). همچنین برای سونا امکانات ماساژور، سیستم صوتی و روشنایی و غیره متفاوت می باشد. که شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را از میان ده ها مدل وان جکوزی و سونای خانگی در سایت ترموزا، انتخاب و خرید نمایید.
لازم به ذکر است قیمت وان جکوزی و سونای خانگی ارائه شده در سایت ترموزا به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده.  به‌طوری که این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت وبسایت ترموزا می‌باشد.

خرید وان جکوزی خانگی

جهت انتخاب و خرید وان جکوزی خانگی باید ابعاد نهایی آن را دقیقا بررسی فرمائید و از امکان نصب آن در داخل سرویس حمام خود مطمئن گردید.  همچنین در هنگام نصب به موضوع مهم آب بندی کامل لوله ها، اتصالات و فیتینگ ها در زمان نصب و اجرا در زیر وان جکوزی خود توجه فرمایید. قبل از نصب نهایی هر کدام از این سیستم ها یا وان ها، ابتدا آنها را تست کنید تا از وجود هرگونه نشتی یا احتمال خرابی تجهیزات پرتاب آب در آن ها، آگاه شوید.

READ  فوائد شگفت انگیز وان جکوزی برای ورزشکاران

مدل های متنوع انواع وان جکوزی و سونای خانگی در صفحه هریک از این محصولات در سایت ترموزا جهت بررسی شما عزیزان و انجام انتخاب مورد نظر قابل مشاهده است.
جهت انتخاب و خرید آسان وان جکوزی و سونای خانگی، در سایت مجموعه تخصصی ترموزا، اطلاعات فنی ده ها مدل از وان جکوزی و سونای خانگی در ابعاد و مدل های متنوع، از برند ترموزا با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

مزایای وان جکوزی

وان جکوزی باعث افزایش سلامت بدن می شود که برخی از اثرات آن نیز شامل موارد زیر می باشد.

بهبود گردش خون
کم شدن درد عضلانی
آرامش بدن و… می شوند.

شما می توانید پس از بررسی و انتخاب گزینه مورد نظرتان، به صورت اینترنتی وان جکوزی مورد علاقه تان را خریداری نمایید. همیشه آب لذت خاصی برای ما دارد. خوابیدن در آب و قرار گرفتن در وان جکوزی حس آرامش خاصی را به ما می دهد و گویا تمام خستگی ما را از بین می برد. به همین خاطر است که بسیاری از ما به دنبال زمان هایی می گردیم که در نزدیکی دریا یا رودخانه، انرژی دوباره ای برای زندگی بیابیم. البته امروزه می توان به کمک وان و جکوزی این حس را همیشه در خانه تجربه کرد. در ادامه اطلاعات بیشتری را درباره وان و جکوزی در اختیار شما می گذاریم پس، با ما همراه باشید.

وان جکوزی

وان‌ جکوزی در چند سال اخیر وارد بازار شده‌ و اغلب شما نمونه‌ کوچک و بزرگی از آن را داخل استخرها و باشگاه‌های ورزشی دیده‌اید.

READ  خرید جکوزی در تهران

برای استفادهٔ مداوم و روزمره در داخل منازل مسکونی وان های جکوزی در سایزهای مختلف خانگی نیز تولیدشده  به بازار عرضه‌شده‌اند. نکات خرید جکوزی و رعایت آن بسیار مهم است. این وان‌ها نسبت به وان های معمولی خیلی گران‌تر هستند و قابلیت نصب دوش را نیز ندارند.

شما می‌توانید در سرویس بهداشتی و حمام خود به‌جای وان ها، از وان جکوزی استفاده کنید. طول وان ها معمولاً استاندارد است که با قد یک انسان بالغ برابری می‌کند، اما وان های جکوزی می‌توانند فضای کمتری را به نسبت وان های معمولی اشغال کنند. همچنین در بعضی موارد که در حمام فضای کافی وجود دارد می‌توان از کابین دوش در کنار وان جکوزی استفاده نمود.

جهت ارتباط بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram termoza

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “خرید جکوزی با بهترین قیمت

  1. مرجان از تهران گفت:

    مطلب مفیدی بود بازم راجب جکوزی بنویسید .

  2. مرجان عزیز زاده از تهران گفت:

    مطلب مفیدی بود بازم راجب جکوزی بنویسید .

  3. zoritoler imol گفت:

    Perfectly indited content, Really enjoyed reading through.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *