مجله ترموزا

درباره جکوزی لاکچری مدل 175 بیشتر بدانیم

درباره جکوزی لاکچری مدل 175 بیشتر بدانیم

درباره جکوزی لاکچری مدل 175 بیشتر بدانیم

نصب جکوزی لاکچری در خانه، محیط جذاب و آرامش بخشی به ‌شما ‌هدیه می‌دهد که حتی نگاه کردن به آن نیز می‌تواند دل‌چسب باشد. اما این محصول زمانی شما را شگفت‌زده می‌کند که پس از یک روز کاری خسته‌کننده دقایقی را در آن سپری کنید.

جکوزی باعث افزایش گرما در بدن می‌شود که باعث گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون می‌شود. همچنین ورود به جکوزی باعث تسکین درد عضلانی و مفصلی می‌شود و بهبود قابل توجهی در این زمینه ایجاد می‌کند. این وسیله همچنین باعث کاهش استرس و اضطراب می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا بهتر بتوانند با مشکلات روزانه خود روبرو شوند.

بنابراین، داشتن جکوزی در محیط‌های مختلف از جمله مراکز تفریحی، هتل‌ها و حتی منازل شخصی می‌تواند به عنوان یک وسیله موثر برای ریلکس کردن و بهبود کیفیت زندگی افراد مورد استفاده قرار گیرد.

افرادی که ساعت‌های طولانی به انجام فعالیت مشغول هستند یا به‌ هر دلیلی دچار بدن درد می‌شوند برای حفظ سلامتی خود باید از جکوزی استفاده کنند.

اما افرادی که در کنار سلامتی به زیبایی محیط نیز اهمیت می‌دهند باید از مدل‌های لاکچری جکوزی استفاده کنند. یکی از محبوب‌ترین این محصولات مدل 175 است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

معرفی جکوزی لاکچری مدل 175

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که وجود آن در هر خانه‌ای ضروی بوده جکوزی لاکچری است. این محصول در مدل 175 بیشترین زیبایی را از خود به‌ نمایش گذاشته تا هر فرد پس از دیدن آن برای خرید جکوزی مشتاق شود.

اما با توجه به اینکه زیبایی تنها ملاک خرید جکوزی نیست باید با ویژگی‌های این محصول نیز آشنا شویم. جکوزی مدل 175 از شاسی با جنس استنلس استیل تولید شده و ازاین‌رو دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی است.

استفاده از این فلز در ساخت شاسی جکوزی آن را به‌یکی از مقاومت‌ترین محصولات بازار تبدیل کرده اما این تنها ویژگی جکوزی مدل 175 نیست بلکه بدنه آن نیز از اکریلیک و ABS مستحکم با لایه کامپوزیت ساخته‌ شده و دارای ظاهری جذاب و کیفیتی بی‌نظیر است.

READ  مزایای زیردوشی حمام

جکوزی‌ها در هر سایزی که باشند می‌توانند امکانات جذابی به شما ارائه دهند. قطعا هر چقدر هزینه بالاتری پرداخت کنید از امکانات بیشتری نیز بهر‌ه‌مند خواهید شد.

امکانات جکوزی لاکچری مدل 175

اگر هدف شما تنها رفع خستگی ناشی از فشار آب است می‌توانید تیپ یک را انتخاب کنید. اما برای افرادی که جکوزی را با امکانات کامل و متنوع می‌پسندند تیپ پنج با تجهیزات اضافه پیشنهاد می‌شود. در ادامه این تیپ‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • جکوزی تیپ یک: جکوزی لاکچری تیپ یک دارای امکاناتی مانند کلید تنظیم فشار آب، زیر سری، پانل و دستگیره است. این محصول از پمپ آبی برخوردار بوده که یک اسب بخار LX است. از دیگر ویژگی‌های آن باید به بهره‌مندی از 6 ماساژور کناری و کلید پاور (خاموش و روشن کردن) پنوماتیک اشاره کرد.

 

  • جکوزی تیپ 2: جکوزی مدل 175 در تیپ 2 علاوه‌بر بهره‌مندی از تمام ویژگی‌های تیپ یک دارای یک کلید دیجیتالی و همچنین کلید محافظ جان است که قطعا پیشرفته‌تر از نمونه قبلی است. این محصول به سنسور سطح‌سنج برای جلوگیری از سریز آب و چراغ ال‌ای‌دی با نور ملایم مجهز شده است.

 

  • جکوزی مدل 175 تیپ 3: در تیپ 3 این محصول شاهد تعبیه 8 ماساژور کف هستیم. همچنین برای افزایش فشار آب و جریان آن در اطراف بدن، جکوزی به یک موتور حبا‌ب‌ساز یا بلوئر نیز مجهز شده است.
  • جکوزی لاکچری تیپ 4: جکوزی تیپ 3 نوع پیشرفته این محصولات به‌حساب می‌آید اما در تیپ 4 امکاناتی مانند رادیو، بلندگو و صفحه‌کلید لمسی، بلوتوث، نمایشگر دمای آب و قفل صفحه‌کلید نیز تعبیه‌شده تا افراد در حین ریلکس‌کردن بتوانند بدون نگرانی و با آرامش موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود را گوش دهند.
READ  لیست قیمت جکوزی و محصولات ترموزا

 

  • جکوزی تیپ 5: شاید تصور کنید نوع 4 تمام امکانات لازم را دارد اما هنوز تا تماشای فیلم فاصله زیادی وجود داشت. پس جکوزی مدل 175 تیپ 4 با نمایشگر و ریموت ضدآب تولید شد تا افراد بتوانند به‌راحتی در اوقات ریلکس‌کردن به تماشای فیلم مورد علاقه خود مشغول شوند. وای‌فای و درگاه‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آیند.

جکوزی چند نفره مجهزتر است یا یک‌نفره؟

اگر می‌خواهید جکوزی لاکچری مدل 175 را خریداری کنید اما بین انتخاب جکوزی چند نفره و تک‌نفر مردد مانده‌اید باید بگوییم که این محصولات از نظر ویژگی‌ها و امکانات تفاوت خاصی ندارند.

یعنی شما تمام امکاناتی که در تیپ یک جکوزی 175 تک‌نفره مشاهده کردید می‌توانید در محصولات چندنفره نیز ببینید. در واقع اینکه کدام یک مجهزتر است بستگی به میزان هزینه پرداختی شما دارد.

همچنین باید جکوزی‌های لاکچری چند نفره اندازه بزرگی دارند و معمولا برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند. اما خانواده‌های پرجمعیت که می‌خواهند به‌صورت هم‌زمان از جکوزی استفاده کنند و فضای مناسب آن را دارند می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند.

مزایای استفاده از جکوزی لاکچری مدل 175

استفاده از وان جکوزی همواره دارای مزیت است. اینکه شما بتوانید پس از یک روز کاری خسته‌کننده یا حتی گردش و تفریح، مدتی را در جکوزی به‌ استراحت بپردازید تا تمام خستگی‌ها از بین‌ بروند می‌تواند بسیار جذاب باشد.

جکوزی مدل 175 با فشار آب می‌تواند خستگی و دردهای عضلانی را از شما دور کند. به همین دلیل نیز محبوبیت زیادی دارد. در ادامه به‌طور کامل با مزایای این محصول بی‌نظیر در مدل‌های یک‌نفره و 2 نفره آشنا می‌شویم:

کاهش دردهای عضلانی

اگر در طول روز با دردهای عضلانی درگیر هستید یا به‌دلیل انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی با احساس درد و آسیب در نواحی مختلف بدن خود مواجه شدید می‌توانید با استفاده از جکوزی لاکچری مدل  175 در اندازه‌های یک یا 2 نفره به‌ بهبود خود کمک کنید.

READ  خرید آنلاین جکوزی

بهبود گردش خون در بدن

عملکرد دستگاه گردش خون تاثیر بسیار زیادی بر سلامت ما دارد. با استفاده از جکوزی می‌توان به بهبود گردش خون در بدن کمک کرد. همچنین این محصول با فشار آبی که دارد به تنظیم ضربان قلب کمک خواهد کرد.

افزایش کیفیت خواب با جکوزی لاکچری

ریلکس‌کردن در آب گرم جکوزی باعث رسیدن به سطح مناسبی از آرامش می‌شود. همچنین این محصول به رفع دردهای عضلانی کمک می‌کند. پس استفاده از آن می‌تواند کیفیت خواب را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

افزایش کیفیت خواب با جکوزی یکی از روش‌های موثر برای بهبود کیفیت خواب و استراحت است. جکوزی یک وسیله آرامش‌بخش است که باعث کاهش استرس و اضطراب می‌شود و به بدن کمک می‌کند تا به طور کامل استراحت کند.

به عنوان یک روش موثر برای تسکین دردهای عضلانی و مفصلی معرفی شده است. باعث افزایش رفاه و راحتی بدن می‌شود. انجام فعالیت‌های آرامش‌بخش مانند حمام گرم و ماساژ در جکوزی می‌تواند به تسهیل فرآیند خواب و بهبود کیفیت خواب کمک کند. به دلیل اثرات مثبت جکوزی بر روی خواب، استفاده از آن می‌تواند به بهبود کلی کیفیت زندگی و افزایش سلامتی کمک کند.

جمع‌بندی

جکوزی لاکچری مدل 175 یکی از زیباترین محصولاتی است که می‌توانید برای خانه خود تهیه کنید. ظاهر زیبا این محصول باعث شده به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شود.

جکوزی مدل 175 دارای چند تیپ از یک تا 5 است. هر کدام از این تیپ‌ها دارای امکانات به‌خصوصی هستند و افراد با توجه به بودجه‌ای که دارند می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. از مزایای استفاده از این جکوزی باید به بهبود کیفیت خواب، کاهش دردهای عضلاتی و عملکرد مناسب سیستم گردش خون اشاره کرد.

اینستاگرام ترموزا

اینستاگرام ترموزا

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “درباره جکوزی لاکچری مدل 175 بیشتر بدانیم

  1. I was recommended this website by my cousin I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty You are wonderful Thanks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *